L'habitació de les nines.

Un relat de: AiDuS

L'Anna sempre m'ha contat que el cel era l'habitació de les nines... Amb el seu oncle sempre jugava amb elles.

L'oncle de l'Anna és un bon home amb barba que passejava de bon matí per la Glorieta del poble... L'Anna sempre l'acompanyava.

L'Anna tenia set anys, huit, nou, deu, onze... És curiós, amb setze anys continuava jugant a les nines amb el seu oncle, a soles, a l'habitació de les nines.

Les nines de l'Anna sempre resten iguals... Sentadetes a la prestatgeria, perfectament alineades, netes, pentinades. Ho veuen tot, però callen.

- Com et va amb Robert? Ja heu entrat a l'habitació de les nines? - Em va dir l'Anna fa poc més de dos setmanes...

Comentaris

  • Sí!![Ofensiu]
    AiDuS | 28-04-2008

    Síiiiii!!
    D E S T A C A T [!!!]

  • sucdetaronja | 29-08-2007 | Valoració: 10

    bestial!



    m'han agradat els últims relats que tens publicats. :)

  • AiDus[Ofensiu]
    Nina Abril | 03-08-2007

    Quin oncle! i les mudes nines sent el públic perfecte. Perquè no xerren.

  • Increïble[Ofensiu]
    res no és mesquí | 01-08-2007 | Valoració: 9

    Quin miesteri i quina delicades alhora d'escriure. Un relat intel·ligent i sensible, enhorabona

l´Autor

Foto de perfil de AiDuS

AiDuS

68 Relats

148 Comentaris

64432 Lectures

Valoració de l'autor: 9.49

Biografia:
Perquè m'agrada escriure... Però no que em llisquen!

Albaidina amb orgull. Nascuda al 1988 i estudiant de F.Catalana a València...

Somie molt, i el que somie ho escric. Pense molt, i el que pense ho escric. Critique molt, i el que critique ho escric.
Així que tot el que llegiu ho crec, bé siga com ho he escrit o totalment al contrari...

aida_albert@hotmail.com