L’enèsima pedra

Un relat de: Jesús Ribosa Martínez
Dos homes li trepitjaven els talons. Havien hagut de sortir a correcuita. Cadascú en una direcció diferent. Amb els braços com qui entra sense carretó al supermercat i s’omple les mans de productes, resseguia carrers estrets amb l’esperança de marejar els perseguidors. En un gir brusc, un dels objectes afanats va esmunyir-se-li dels dits, i va fer cap a un embornal. Era un vespre fred d’hivern, als carrerons d’una ciutat aspra. Un matí càlid d’estiu, a una platja de sorra gruixuda, un infant afeccionat a la recol·lecció de petxines i pedres en va trobar una de molt brillant entre l’escuma d’una onada. Mira, pare, quina pedra que he trobat! —celebrava el nen mentre el pare, des de la tovallola, rumiava a quin lloc de casa hi trobarien un racó per a l’enèsima pedra. A l’altra riba de l’oceà, com a les pel·lícules, un lladre de joies retirat prenia un còctel a una platja de nom impronunciable.

Comentaris

  • Agraïment[Ofensiu]

    Moltes gràcies pel comentari, Atlantis.

  • Atlantis | 19-01-2023

    M'agrada el relat perquè és curt i ho explica tot. De fet explica dues històries : la del nen i la del lladre .Molt bé aquesta habilitat del relat, que amb molt poc, explica molt.

  • Relat rebut[Ofensiu]

    Relat rebut correctament. Entra a concurs.

    Recorda, ja no el pots esborrar!
    Qualsevol dubte contacta amb nosaltres en el nostre correu:
    concursos.arc@gmail.com

    Gràcies per participar.


    Comissió XIII Concurs ARC de microrelats

l´Autor

Foto de perfil de Jesús Ribosa Martínez

Jesús Ribosa Martínez

5 Relats

21 Comentaris

1938 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00