El gat del veí

Un relat de: Jesús Ribosa Martínez
Havia tingut sempre una bona relació amb el veí. Fins que el veí va decidir adoptar un gat. Un gat negre. L’esquivava quan podia, però no servia de gaire. Un dia que va apressar el pas en veure’l, va ensopegar i va revinclar-se el turmell. Un altre dia va intentar canviar de vorera, però gairebé l’atropella un cotxe. Fart d’aquella mala sort, va trucar el veí, un home que sempre deia les coses clares. “Has provat de fer com si no hi fos? Si no corres, no cauràs. Si no travesses el carrer, no t’atropellaran”. Va penjar el telèfon satisfet. Segurament, el veí tenia raó. Amb una tassa de te a la mà, va seure a la butaca del menjador. El dia començava a enfosquir-se per la finestra. Davant la porta de casa, el gat del veí s’esmolava les urpes a l’estora.

Comentaris

  • Agraïment[Ofensiu]

    Moltes gràcies pel comentari, MariaM.

  • Bon relat[Ofensiu]
    MariaM | 13-11-2022 | Valoració: 10

    Un relat prou misteriós. No ens diu res el bon home que s'asseu al sofà, confiat, de què succeirà quan decideixi sortir de casa o, es trobi el gat amb les urpes ben afilades.
    Sort!

    MariaM

  • Agraïment[Ofensiu]

    Moltes gràcies pels comentaris i per la benvinguda!

  • S'esmolava les urpes...[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 07-11-2022 | Valoració: 10


    Quina mala sort va tenir per culpa d'un gat que tenia el veí.
    M'ha fet somriure un tant. Vaja!, quina mala sort...
    Cordialment.

  • Prou bé | 07-11-2022

    Si t'estrenes a RC benvingut!

  • La mala sort...[Ofensiu]
    Prou bé | 07-11-2022

    ... potser no la pots esquivar sempre!
    Sort
    Amb total cordialitat

  • Relat rebut[Ofensiu]

    Relat rebut correctament. Entra a concurs.

    Gràcies per participar.

    Comissió XIII Concurs ARC de microrelats

l´Autor

Foto de perfil de Jesús Ribosa Martínez

Jesús Ribosa Martínez

5 Relats

21 Comentaris

1875 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00