L'amor.

Un relat de: Mar Vercher Nieto
Anava a ser un dia perfecte, tu, jo, sols per aquella ciutat, després de tan de temps. Dies somiant que arribés el moment, i per fi, va arribar. Però no va ser aixi, tot va ser distint, el ambient no era el imaginat. Era un dia de calor, aixi i tot entre nosaltres tot era fred. Que ens passa? No ho entenc? Ens estimem, ho se, ho saps... Tenim por, ens consta transmetre el que sentim. Vull que açò canvie, vull posar de la meua part, encara que necessite que tu també poses de la teua. Però com aconseguir-ho? Es tan difícil, quan saps el que vols, però no tens ni idea de com fer-ho. Buscaré la solució, se que la trobaré, se que ho aconseguirem, però no se com, ni quan. L'únic que se es que som tan distints, però a la volta tan iguals i aixo ens ajudara.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de Mar Vercher Nieto

Mar Vercher Nieto

36 Relats

16 Comentaris

25746 Lectures

Valoració de l'autor: 9.55

Biografia:
Soc Mar, vaig néixer el 17 de setembre del 93, visc a Dénia, soc una persona prou alegre i amb molta energia. =D

Desde sempre que no he sigut algu que llisga molt, ja que sols llig alló que em crida MOLT l'atenció. Tampoc em considere una persona que escriga be, ja que no se expresar-me com toca a l'hora de fer-ho.

Soc prou tancada i no m'agrada parlar amb ningu dels meus sentiments i trobo que aci he trobat el lloc perfecte.

=D

https://www.facebook.com/mar.verchernieto
https://twitter.com/MarVercher
mariadelmarvercher@gmail.com