La veu.

Un relat de: La Banyeta del badiu

Aquest só gutural que ens surt a quasi tots els éssers humans, és la veu.

A mi la veu sensual i masculina d'un home... em perd !!!.

Perquè tingueu un punt de comparació, us diré que la veu masculina "perfecte" segons la meva oïda, és la d'en Constantino Romero.

El sr. Constantino Romero, és la veu del 007, però en James Bond no m'agrada !; és un prepotent de "mucho cuidao", un fatxenda per molta llicència per matar que tinguès. Però el que sí que m'agarada, és en Sean Connery, l'actor, res a veure amb el personatge que interpretava.

A mi m'agrada la seva veu, bé... la del sr. Romero, que també ha doblat pel-lícules en castellà i català a diferentas actors.
Un altre actor que ha doblat , que fins i tot m'agraden totes las pel-lícules que ell ha fet, és la d'en Clint Eastwood.
Un altre registre de veu, tan masculina com la que més.

Bé, tinc un amic de fa ... 30 anys ! ( caram, com passa el temps !!), en Josep M. que té una veu similar.
Un to masculí, amb una modulació quasi perfecta.
Quan parles amb ell pel telèfon... si no el coneixes, caus d'esquena !, quina veu !.

Ell, és " un xicot", permeteu-me l'expressió (és que una, ja té també una edat, jejejeje), normal, amb la seva vida normal, vull dir que no es cap 007, encara que tingui una veu de pel-lícula.
Si no obre la boca passa desapercebur, com molts de nosaltres, però renoi... a la que parla... les "jájaras" és giren a mirar-lo.

Amb aixó vull dir dues coses:

1ª - Que una veu masculina i sensual amb fa perdre els papers ( és la meva debilitat !).

2 ª - ( LA MÉS IMPORTANT ). Que no ens hem de refiar d'una veu sensual, d'un aspecte de disseny ni de coses banals.

Hem de deixar parlar a les persones i així sabrem com pensen i on tenen la bellesa, que normalment és interior, i babaus de nosaltres no la saben veure.
Hem de posar més atenció , mirar i escoltar millor.

Em de discernir que en aqueta vida no tot és de disseny ni de cinema, encara que la veu d'en Constantino Romero em faci esborronar,... ai !!.






Comentaris

  • Hola reina!![Ofensiu]
    Ze Pequeño | 19-01-2006

    M'he tornat mico buscant el teu mitjó i no l'he sabut trobar. Oi que em donaràs alguna indicació? Va, si us plau.....

    Però ja que hi sóc, he vist aquest títol, i la introducció, i he pensat.... a mi també!!!

    L'he trobat curiós aquest relat. Té humor però, en el fons, dones una lliçó ben important i necessària. Moltes felicitats!

    I si em permets dir la meva, jo em quedo amb la veu del Jordi Boixaderas (aquesta sí que em perd!) i la del Jeremy Irons.

    Una abraçada, moltes gràcies pel comentari, i barret per vós, pel teu sentit de l'humor, ple de paraules pronuciades pel Sr. Romero!!

    Salz.

  • Molt divertit![Ofensiu]
    Maria Pilar Palau Bertran | 26-09-2005 | Valoració: 10

    Quin relat mes divertit, l'altre dia t'el vaig veure i vaig pensar: "ningú li ha fet cap comentari". Ara veig que si. Me n'alegro.

    Ho has escrit amb molta gràcia i salero, tens raó la veu es molt atraient i jo també penso lo mateix, tant en la parla com en el cant es un regal del cel. Tot lo demes ho has dit tu.

    Una abraçada i un peto.

    Maria Pilar (Valeria)

  • un còctel...[Ofensiu]
    Capdelin | 24-09-2005 | Valoració: 10

    on barreges sentiments espontanis, cert toc d'humor i una filosofia final alliçonadora.
    La barreja ha funcionat!
    un petó i una abraçada!

l´Autor

Foto de perfil de La Banyeta del badiu

La Banyeta del badiu

150 Relats

452 Comentaris

179941 Lectures

Valoració de l'autor: 9.64

Biografia:
Badalonina de soca-rel.
Amb ànima de Palamosina.

web. importans per mi :

www.hospitalitat.org
Ajuda al nostre proïsme sensa paternalisme.

www.altarriba.org
www.protectoramataro.org

Ajuda als amics de 4 potes, ens estiment desinteresadament, Ells també tenen sentiments. :-)


M.Pilar Rovirosa i Sánchez.
- La Banyeta del badiu -