La Pluja i tu

Un relat de: Catman

Plovia i llampegava, ella mirava per la finestra, la gent corrivia pels carrers on les gotes d'aigua dibuixaven petits cercles al terre moll, ella es trovaba relaxada i tambe desde feia uns dies molt sensible...el seu cos ansiaba caricies...ser recorregut per unes mans que la fecin sentirse segura i amb les que poguer tremolar i sentir-se dona....mentres pensava amb les mans s'acariciava els braços...mmmmmm....si s'en adonava que necesitaba sentir...el seu cos li demanava a crits...i el seu estat era evident, pero es va anar cap a l'ordinador...i el va engegar, feia molt poc havia sopat, era un dijous i començava a estar esgotada de la feina dels estudis...mentres s'encenia l'ordinador, es va veure reflectada un instant a la pantalla fosca...i va veure el seu somriure, era molt agradable i la seva carona graciosa i bonica....somreia mentres esperava, entrava a un forum de la ciutat, un forum on hi havia diverses temàtiques, i tot i que se les mirava gairebe totes, no hi participava sovint, pero darrerament hi entrava mes sovint, potser per la seva propia sensibilitat al forum de sexe, on una colla de persones desconegudes opinaven i parlaven sobre tematica sexual i on alguns mes escrivien petites pero intenses histories erotiques, s'havia acostumat a llegir-les i en dies com aquells on la pluja mullava tot el que hi havia fora, al carrer, la lectura d'aquelles histories que ella mateixa hauria pogut escriure, o ser partícep la mullaven a mes intima part del seu cos....es va obrir i alla hi eren, nous entregues dels relats...en obrir el primer es va posar a llegir-ho, era una miqueta llarg, d'un tal Can Pixa, pero estava començant a transtornar-la internament, el seu cos anava responent a la lectura, i recreant mentalment el que anava llegint, el seu sexe el podia sentir, humit i calent, i les mans inevitablement es col.locaven entre les cuixes mentres seguia llegint, portava un camiso no massa llarg i les mans estaven en contacte directe amb la pell tebia...va seguir llegint, ara llegia un altre, aquest estava dividit en varies parts, i ja començava a sentirse molt i molt excitada, la lectura de les diverses parts del conte del Catman va afegir escalfor i humitat al que anava sentint en seu cos femení, i els pits se li van posar mes durs, i obviament els mugrons es dibuixaven a la roba del camisó...instintivament es va acariciar un d'ells i una esgarrifança la va recorrer tota l'esquena....el plaer era intens...es sentia cremar i cada cop mes xopa..es va aixecar i es va estirar al sofa....tencant els ulls, pensant en el que havia llegit, en elque havia recreat al seu pensament, i en moments molt semblants viscuts per ella mateixa....no sabia si era conscient o no,pero la seva ma es va introduir per sota el camisó buscant els pits suaus....per acariciarlos suaument, i sentir les palpitacions del cor accelerat per la sensibilitat i per la propia caricia....arquejant-se i movent-se com una gateta...obria les seves cames i la altre mà va introduirse per sota la tira de la calceta que portava....trovant el pubis arregladet i enrinxolat...i tot seguit el clítoris que bategaba amb tanta força com el propi cor...separant encara mes les cames els seus dits varen relliscar pels llavis mullats dels seus fluxes i es varen posar a jugar donant voltes a la entrada de la vagina i fent petites escaramusses al seu interior....es recreava amb les caricies...i amb el que la feien sentir...fins que el desig i les ganes eren tantes que no va poder evitar iniciar un moviment mes intens....els ditets van penetrar la vagina....movent-se dins seu saviament, cercant els punts que ella tan be coneixia i que la portarien al plaer definitiu....fregant amb suavitat el clítoris en un moviment quasi espasmòdic que va fer que escapessin de la seva boca els primers gemecs de plaer previs al que seria l'esclat meravellòs....i finalment, mentre les mans seguien el seu joc i ball erotic i sensual l'orgasme intens, esperat, i extraordinariament agradable..la va fer posar-se tota amb tensió amb un crit apagat de plaer....el cap semblava que fos un festival de focs d'artifici...li semblava elevar-se en el aire i levitar.....fins que poc a poc, amb la seva ma encara sobre el seu sexe...es va anar esvaint....fins que els ulls tencats pel plaer....es varen mantindre aixi guanyats per la son....

Comentaris

  • Aqui anem un xic millor...[Ofensiu]
    Annalls | 09-06-2015

    Dir a l'autor que per molt que agraeixis aquí els comentaris, el comentador no ho veura, has d'anar a la seva pagina clickant al damunt del seu nom o be al Forum, no passa res tots hem sigut nous.
    Enhorabona en Foster no comenta a tothom, tot un priviliegi que ho hagi fet i a mes deixat consells,

    Aquest relat ja va camí d'un record de lectures,la gent continua tenint vergonya de deixar comentaris.



  • Esta clar[Ofensiu]
    Senshi | 20-10-2006 | Valoració: 5

    que internet dona moltissim de si...
    M'agradat el teu relat Catman, encara que jo no puc criticar res,perque no entenc de primeres ni segones parts... per a mi, una historia es bona si m'interessa i m'agrada.
    A reveure

  • gracies per la critica foster[Ofensiu]
    Catman | 07-01-2006

    Be, haig de dir que no deixes de tenir raó amb el que dius, pero per ser totalment sincer, quan vaig escriure aquest curt relat, no estaba pensant en desenvolupar una historia massa llarga, i per altre banda, si hagues donat mes detalls del que va originar l'acció, cosa que un cop posat a escriure em va passar pel cap, potser hauria hagut qui s'hagués molestat, jejeje

    No obstant, et corretgire en una cosa, jo diria que l'intent no tan sols hi es i si hi es es totalment accidental.

    tot i aixi gracies per comentar

    fins una altre

  • hola relataire[Ofensiu]
    foster | 06-01-2006

    bé, bé el teu relat sembla anar una mica massa decididament al nucli que l'ha originat, la masturbació... els detalls, l'orgasme...
    Passa, però, que si bé inici i segona part van força lligades i seguint la lògica d'un relat eròtic, la part central, la que hauria d'aportar alguna cosa nova (l'intent ja hi és), per a mi queda freda i forçada, inclosa amb calçador.
    Hauries d'haver relacionat més (i paral.lelament, el més difícil) les dues trames...l'acció per l'excitació i els elements (text, diàlegs del fòrum) que la provoquen...

    hehehe, aquests fòrums....

    foster