M'agrada aixi..

Un relat de: Catman

relatsencatala.com adverteix que aquest relat contè llenguatge que pot ferir algunes sensibilitats. No recomanat per menors de 18 anys.

En arribar a l'hotel et petonejaria una llarga estona per anar-nos excitant tots dos i et despullaria mica en mica fins deixar-te completament nua....aleshores t'estiraria al llit....i et lligaria suaument amb uns mocadors tipus folulards a les potes del llit, dibuixant el teu cos una X sobre el llit, amb un altre mocador t'envenaria els ulls i t'impediria veure quins serien els meus moviments amb tu....i tu expectant, calenta i humida no sabries quina part de mi et faria una caricia, un peto, o un roce....podrien ser els meus llavis, o la meva llengua, o les mans senceres, o els dits, o fins i tot el meu sexe erecte i dur....pero nomes en el moment que es produis ho sabries.....i amb un oli de llimona i canela l'escamparia per les teves cames....fent un petit masatge....i fent brillar la teva pell, en acostarme al teu cony, els meus dits hi jogarien en ell llarga estona, fent escaparse de la teva garganta gemecs de plaer, pero no, no deixaria que et corris, lentament, agafaria un altre mocador i el deixaria rossar suaument el teu ventre, els teus mugrons, els teus llavis la teva perleta, et faria recargolar-te de plaer sobre el llit, sense poder tocar-me, sense poder tocar-te....i desitjant una altre caricia mes intensa, poc a poc col.locaria el mocador aquest dins la teva vagina, omplint-la amb ell i deixant un petit trosset sobresortint d'ella...i que s'anes mullant dels teus fluxes....mentre masturbaria amb mans i llengua el teu cony i penetraria el teu culet amb un dit al mateix temps....parant-me de tant en tant per retardar l'orgasme.....sentiria la teva veu, demanant....suplicant que et fes correr, pero no, mantindria els moments de plaer i les pauses una i altre vegada fins que no poguessis soportarho mes....aleshores ficaria la meva polla a la teva boca per menjar-me el teu cony i no deixaria de mourem follante la boca molt excitat....apretant els meus dits al teu cul i llepante clítoris, mossegant-lo....en veure que estas a punt de escorret, trec la meva polla de la teva boca i empenyo amb els dits el teu clítoris a tota velocitat i en totes direccions fins que ja no pots mes....i arriba el teu orgasmo.....en sentir com t'arquejes de plaer i tota tu estas en tensió sacsejante de gust....estiro rapidament el mocador que tens dins la vagina...i el trec...aquest moviment fa que l'orgasme s'incrementi encara mes...i el crit ompli la habitació....si...m'agrada veuret aixi....

Comentaris

  • Un relat porno[Ofensiu]
    El follet de la son | 20-10-2006

    I què? està bé, d'acord, per llegir i posar-se com una moto, però tantes faltes no em deixen puntuar.