Dos mes una

Un relat de: Catman

relatsencatala.com adverteix que aquest relat contè llenguatge que pot ferir algunes sensibilitats. No recomanat per menors de 18 anys.

Tot just va obrir els ulls per l'intensitat d'un raig de llum diurna que trespassava la finestra i li arrivaba just a la seva cara, bocaterrosa sobre el llit totalment desfet, i encara adormida va intentar moure's pero li costava….al cap li anaven aribant mica en mica retalls del que havia estat la nit passada…..i encara sobre el llit les olors que deixaven anar els llençols eran molt evidents….i els records la van fer somriure, estava baldada, pero tan a gust….no s'ho hauria imaginat mai pero havia valgut la pena….Havien estat menjant unes pizzes i explicant-se anecdotes de les vacances que havient tingut tots tres a l'estiu, en Carles havia parlat del seu viatge a Thailandia, en Ruben del seu a Turquia, i la Carla els hi havia explicat les seves peripècies al Marroc, havien estat divertits i també excitants, tots havien tingut experiències molt intenses i plaenteres i les varen explicar una mica per sobre, però el suficient com per caldejar l'amient…Ho estava recordant nítidament… en Ruben quan ella habia acabat de parlar de la seva trobada amb un marroquí que havia conegut a una de les sales de festes de Marrakech li havia fet un petó als llavis…i ella l'havia acceptat, com si estés desitjant que ho fes, i al mateix temps una de les mans de Ruben havia pres el seu pit amb suavitat pero amb fermessa, fent-la sentir un desig increíble per continuar la caricia… es van separar segons més tard mentres en Carles que els mirava somreia… i amb complicitat, els hi va retreure que ell no havia tingut cap petó… la Carla que s'anava deixant portar per el caliu del moment es va acostar a gates cap en Carles i el va petonejar ficant la seva llengua a la boca sensualment i recolçant una de les seves mans sobre l'entrecuix que s'habia endurit mentres els contemplava….I a partir d'aquell moment tot es va acelerar, unes altre mans, les de Ruben la van acariciar per darrera…pujant per les seves cames molt descubertes per la faldilla i per la posició…i endinsant-se….ella petonejant al Carles notava com s'anava mullant i es posava mes i mes calenta sentina creixer a la seva ma el penis d'ell i com amb les mans li prenia els pits i li pessigava suaument els mugrons….i pel darrera uns ditets apartaven el tanga que cobria el seu sexe minimament i juganers es desplaçaven pels seus llavis, i clítoris i penetraven entremeliadament la seva vagina que ja era inundada de fluxes…Com habia pogut deixar-se anar d'aquella manera? Ara, mentres ho recordava tornava a mollar-se, pero ells ja no hi eren…pero habia estat fantàstic precissament per lo inesperat que havia estat… Les caricies varen donar pas a les mans, 3 parells de mans que trevien roba de tot arreu…els cossos dels dos nois i d'ella nus i excitats…la Carla ansiosa de sentir aquells membres durs va pendre el de Ruben que s'habia despullat mes rapit i el xuclava i llepava amb delicadeza pero també amb moltes ganes sentintlo dur a la boca, succionantlo i jugant amb la llengua a la punteta…mentres notava com en Carles la feia posar a 4 potes i es colocava darrera entre les seves cames, i fregava suaument la seva polla pel seu cony…molt moll, i la masturvaba amb el seu membre fent la embogir, pero sense deixar anar l'altre membre de la seva boca…Carles, molt apoc a poc, anava ficant un dit i deixava caure saliva sobre el foradet del seu anus, i el penetrava, Carla responia a la caricia i es deixava fer cada cop mes calenta…..i ruben follava ara ja la seva boca sujetant el seu cap i sense deixar-la anar…pero es que ella no hi volia deixar anar aquella polla botida i trempant…se la menjava amb golafreria i anava xuclant-la cada cop amb mes forces, quan va sentir la polla d'en Carles penetrant-la de sobte…no s'ho esperava i una esgarrifança de plaer li va esclatar al cervell, i un parell de dits seguian movent-se dins el seu anus, el plaer la tornava boja i sentia com els seus fluxes sortien i regalimaven per les cuixes, mentres la follava…..en aquell precis instant en Ruben es va correr, i la seva llet calenta li va omplir la boca, i se la va empastar disfrutant del seu sabor una mica salat pero tant i tan agradable….seguia xuclant i beguent mantenint la seva duressa…quan va notar que la polla que follava el seu cony es va retirar, anava a protestar…quan la va sentina apretant-se contra el seu culet….i com anava entrant, per un moment va aturar-se de la seva mamada…sentina com anava penetrant-la fins ser tota dins…i un cop alla la sentia apretant i bategant….deu meu com tremolava no deixava de sentir mes i mes plaer….i en ruben es va estirar sota ella…petonejant-li la boca….i no va parar fins que la seva polla era a punt d'entrar a la seva vagina…ella tremolava tota…..sabia el que anava a passar, no ho havia fet mai, pero ho desitjava….va gemegar en sentir l'altre que la donava pel cul, començant a moure's….i de sobte, tota la polla d'en Ruben va ser dins el seu cony….els seus dos forats eren penetrats a l'hora…es movien, a ritmes diferents i ella gairebe no s'aguantava, en ruben la va sujetar els braços i en Carles va acompasar les seves empentes amb les del ruben, totes dues polles entraven i sortien a l'hora…els seus pits penjant es fregaven pel pit del ruben i els seus cabells sobre la cara no li permetien veure-li la cara, cridava, gemegava, disfrutava com una booja, tots dos estaven molt i molt calents, pero ella volia mes, volia sentir la seva llet omplint els seus forats…i es va començar a moure, aprentant les polles com podia dins seu i deixant-les anar, cada cop els moviments eren mes espasmodics,, ella va cridar no pareu no pareu em vull correr araaaa no puc mes….i aixi ho va fer, un seguit de sacsejades, una mena d'explossio al seu cervell, un orgasmo intenssisim com mai havia sentit, els fluxes mollant-la tota, suant i finalment tota tensa amb un udol de plaer va acabar l'orgasme…..pero no es podia moure be, i volia la llet d'ells els va demanar que sortissin casi cridant pero no perque no disfutes sino perque volia rebre la llet dels dos i la volia ja, es va agenollar devant de tots dos prenent les seves polles amb les mans i masturbant-los i llepant-els'hi com una puta, se sentia tan viciosa en aquell moment…ni tan sols pensava, nomes volia la llet, la llet, i se sentia tant dominant….ells li donarien el que volien tots dos varen començar a deixar anar petits sorolls de plaer, eren a punt de corres i ella va incrmeentar la velocitat de les seves mans, quan en Carles primer va deixar anar disparats petits xorrets de llet calenta que varen caura sobre la seva cara i pits…i despres ja degotant.li per la ma de la Carla…que la va llepar assedeguda fins la darrera gota…i tot seguit en Ruben amb uns xorrets mes curtets pero tambe abundants que li va anar parcialment a la boca i els mugrons…li va esmunyir bucalment la resta de llet que sortia….i en acabar els va deixar anar…estirant-se al terra i escampant la llet de tots dos pels pits i panxa…movent-se com una gata encelada….Oh , siii quin plaer, ho havia recordat clarament, com si ho estes fent al mateix moment…i tornava a estar molla amb els seus dits perduts enmig dels llavis del cony….pero la nit no havia acabat aixi…quasi li feia mal el cony de tant com havia follat..

Comentaris

  • Pornografia a R.C?[Ofensiu]
    Annalls | 09-06-2015

    D'acord amb el comentari ùnic del relat i astorada amb la cupula de R.C de fa nou anys ... qui coi llegia llavors els relats?

    L'autor i sense ànim de critica perquè jo mateixa m'hi he trobat, amb les presses no ha repassat i les faltes i les errades de tecleix campen al seu aire.
    Evidentment la manca de comentaris i de puntuació, no ha impedit que el morbo hagui portat a un miler i un gran "pico" a llegir-lo.
    No sabem si el motiu de no haver-lo valorat han estat les faltes, la manca de valor literari (al menys hi ha una explicació i no comença ja al llit, cal tenir-ho en conte)o la manca de valor dels lectors de reconeixer que l'ha llegit.

    Annalls

  • Molt explícit[Ofensiu]

    Crec que l'escena és de sexe tan explícit que no deixa lloc per a la imaginació i per tant perd, al meu parer, el valor literari. Compte també amb les errades ortogràfiques.