La mort de l'amor

Un relat de: Nereida

Mai he sabut perquè, però sempre t'he estimat. Sé que a vegades no m'he portat gens bé amb tu, però ara ja no puc canviar-ho, ara ja no puc dirt-te tot el que t 'he estimat, t'estimo i t¡estimaré sempre encara que ja no ens tornarem a veure. Ja no podré tornar a besar-te, ni a tocar-te ni ha escoltar-te, però sempre et sentiré amb mi, perquè encara que el teu jove cor hagi parat de bombejar, sempre estarà junt amb el meu. Sempre recordaré tots aquells moments en que ens ho passaven també junts, aquells moments en qué érem una única persona i en qué pensaven com sería la nostra vida junts, la nostra familia. Ja havíem pensat els noms dels nostres fills, el lloc del casament, el viatge de nuvis. Però tots aquests somnis, quedaren sempre en somnis, mai els podrem fer realitat, perquè mai seré tan feliç.

T'aniré a veure sempre que pugui, i quan ho faci sempre portaré amb mi el meu somriure que tant t'agradava veure, encara que el meu cor mai tornarà a somriure, perquè mai tornarà a trobar un cor tan sensible, protector i romàntic com el teu.

Mai t'oblidaré amor.

Comentaris

  • anims[Ofensiu]
    tina79 | 20-01-2007 | Valoració: 10

    molt maco, és el que has de fer, sempre amb el somriure que a ell li agradava, sempre pensant que està amb tu, perquè sempre hi estarà, això no te n'oblidis, ha marxat un trosset de tu amb ell i se n'ha quedat un de seu amb tu i molt gran...conserva'l sempre,,,

  • Molt bo![Ofensiu]
    NASIO | 19-01-2007

    La veritat és que ha lliscat una llàgrima en llegir el teu poema. M'agradaria dir alguna cosa, alguna paraula de consol... Crec que és més adient romandre callat. M'agradat molt!

  • adéu[Ofensiu]
    yesterday | 19-01-2007

    Avui m'ha tocat dir adéu a la persona més important i que més estimo en aquest món.
    Em pregunto perquè la vida és així, però ningú em respon mai. Tampoc entenc perquè les coses van malament quan dos persones s'estimen. Suposo que es el que toca...i no s'hi pot fer res.

    T'estimo

  • preciós...[Ofensiu]
    jOaneTa | 18-01-2007 | Valoració: 10

    és complicat dir adéu a algú i més si te l'estimes. Un petó i una abraçada.

    jOaneTa

l´Autor

Nereida

5 Relats

10 Comentaris

6084 Lectures

Valoració de l'autor: 9.43