Adéu

Un relat de: Nereida

Em vas mentir, em vas enganyar durant dos anys, temps en el qual em vas utilitzar de mala manera a favor teu i després d'aquest temps vas fer com si no m'haguessis conegut en la teva vida. Com si mai t'hagues ajudat, com ho he fet. Sempre t'he defensat davant els altres, sempre he estat el teu costat quan m'has necessitat.

M'has fet pensar que la persona que més m'estimava i més es preocupava per mi, no em comvenia, i la vaig deixar. Em vas arruinar la vida durant dos anys i després em vas deixar tirada com un gos. Però el teu propòsit d'acabar amb mi no ho has aconseguit, no has aconseguit vencem. he sabut afrontar la teva mentida i seguir endavant.

No et necessito. Sóc feliç sense tu, encara que et foti. Però jo no sóc com tu, i encara que em vas fer molt mal, no et desitjo gens dolent. Espero que siguis molt feliç, perque jo sí que ho serè sense TU!

Adéu per sempre.

Comentaris

  • Les p...[Ofensiu]
    RATUIX | 20-06-2007 | Valoració: 9

    putes putades de la vida. Anims. Tots ens equivoquem i el millor es triomfar després.

  • contundent[Ofensiu]
    diegoeldrac | 20-06-2007 | Valoració: 10

    em trobo a punt de fer com tu. es trist pero alhora de valents.

  • Molt bo...[Ofensiu]
    Cincdos | 19-06-2007 | Valoració: 10

    ...i molt dur sempre tenir q dir a deu a una persona q as estimat, per molt de mal que t'hagi fet com a mínim a mi.

    un petó
    salut i força..*

Valoració mitja: 9.67

l´Autor

Nereida

5 Relats

10 Comentaris

6079 Lectures

Valoració de l'autor: 9.43