Decepció

Un relat de: Nereida

La decepció d'un amic no s'oblida fàcilment, i més sent una de les persones que més he estimat en aquesta vida, vida que té moments clau on ens adonem que amics de veritat, d'aquells que perduren per sempre, hi ha pocs. Moments que mai s'obliden i que quan es recorden fan mal, mal d'haver confiat en una persona que pensaves que era un amic, però no un amic qualsevol, sinó un amic de veritat. Aquestes decepcions fan mal, però també serveixen per valorar molt més l'amistat.

Comentaris

  • Satèlit ...[Ofensiu]
    Ledesma Luna | 22-11-2006 | Valoració: 8

    ...de Neptú, m'encanta aquest nom... la meva direcció de correu el té! El teu relat m'ha agradat.
    M'ha sorprés que només tinguis penjat aquest, ánim! SI que es vritat tot el que narres en aquest escrit, és curt i clar. Jo sé el que es que et decepcioni un amic/ga i també una parella...
    1Ptó! Escriu! Ho vals!

  • Aquest final...[Ofensiu]
    natasha | 07-08-2006 | Valoració: 9

    ...és el que fa rodò un escrit en un inici pessimista. Les decespcions sempre dolen i més si tenen a veure amb gent que ens estimem. Quan un amic et decepciona costa assumir que t'ha trencat els esquemes que t'havies fet d'ell/a però al final, després d'un temps, aprenem a trure-hi una lliçò que ens serveix per la vida.
    Un petò
    -.-NaTaShA-.-

l´Autor

Nereida

5 Relats

10 Comentaris

6085 Lectures

Valoració de l'autor: 9.43