La menja

Un relat de: EliesVF
Va obrir la cambra frigorífica per tallar, un cop més, un tros de carn per preparar el seu plat predilecte. Un cop més, els ulls esbatanats de la dona clavats fixament en els del marit mentre aquest empra amb destresa l’esmolat ganivet.

La subjecta amb fermesa. El ganxo del què està suspesa fa que es balancegi i dificulti l’operació. Avui és el torn del braç esquerre.

Comentaris

  • Felicitats![Ofensiu]

    Benvolgut/uda relataire:

    Enhorabona! El teu relat ha estat seleccionat, pel jurat d'autors i autores, com a Relat de Qualitat del Concurs ARC de Microrelats a la Ràdio "Pecats capitals (7+1)" i per formar part del volum recopilatori.

    És per això que t'agrairíem que ens fessis arribar l'autorització perquè sigui inclòs al recull.

    Només cal que ens enviïs per correu electrònic, a l'adreça(associacio.relataires@gmail.com), el text que adjuntem al final d'aquest comentari, amb l'assumpte AUTORITZACIÓ PUBLICACIÓ PECATS CAPITALS, tot fent un copiar i enganxar, i complimentant les teves dades personals.

    (Si ja tenim la teva autorització, en relació a qualsevol altre relat seleccionat en la convocatòria, no cal que complimentes aquesta)

    Cordialment,

    Comissió Concursos

    TEXT AUTORITZACIÓ

    En/na .........................................................................................................
    amb DNI. número ......................................................................................
    i nick relataire ............................................................................................
    AUTORITZO a l'Associació de Relataires en Català (ARC) a incloure el microrelat ...................................................................................................,
    del qual sóc autor/a, en el recull de microrelats "Pecats capitals (7+1)" que s'editarà a finals de 2013 mitjançant una plataforma digital de publicació. Així mateix també atorgo el meu consentiment per incloure qualsevol altre microrelat seleccionat al llarg de la present convocatòria i del qual jo en sigui l'autor/a i a difondre el seu contingut (en part o totalitat) pels mitjans habituals de l'ARC.

    En aquest recopilatori vull constar amb el nom d'autor/a ..........................................

    Data .......................................

  • Bufa !!!![Ofensiu]
    Annalls | 28-11-2012

    Aggggs!!! Perdona, es com aquell que no s'espera algú al tornar la cantonada, i de cop....crida d'espant. Doncs ma sortit així espontani..no sabia de que anava fins i tot l'he tornat a llegir per assegurar-me de que havia entès be !!!
    Si buscaves provocar reaccions ho has ben aconseguit.

  • Hola Elies[Ofensiu]
    allan lee | 25-11-2012

    He llegit aquests dos darrers microcontes. Bestials i gore, gore, com dia l'AnnaMaria. Molt impactants.
    També vinc per dir-te que va ser un goig veure't i escoltar-te a la darrera trobada. na abraçada

    Silvia

  • carai![Ofensiu]
    Lavínia | 19-11-2012

    Elies,
    antropofàgia per un tub!

  • Parles del Barbablava del conte?[Ofensiu]
    Mena Guiga | 18-11-2012

    Aleshores tindrà menja per més temps. Va matar cada dona...bé, no ...però...llegeix el conte! :-)

    Mena

l´Autor

Foto de perfil de EliesVF

EliesVF

16 Relats

88 Comentaris

24074 Lectures

Valoració de l'autor: 9.82

Biografia:
Professor de matemàtiques.
Tinc diversos relats publicats a "La lluna en un cove", editorial independent del País Valencià.
Dos dels meus relats van estar nominats als Premis Ictineu 2011 al millor conte en català de fantasia i ciència ficció. (Blanc sobre negre i Laia Deu). Laia Deu va ser finalista.
Guanyador del premi al millor microrelat de terror dins el certamen emmarcat en el festival TerrorMolins 2017.