La màquina d’escriure, a fer putes!

Un relat de: Biel Kramt
Cada dia contemplava el mar esperant alguna resposta i construïa pensaments que després escrivia amb una Olivetti antiga. Era sever amb si mateix, de telèfon fix, i de pagar en efectiu. No creia en el progrés d’eines digitals efímeres que ens manegen la vida. S’havia instal·lat en els anys vuitanta per convicció. Però ahir a la nit va teclejar “fi” i va sentir per darrera vegada el carro de la màquina d’escriure en treure’n l’últim foli. Es va dirigir cap a la finestra amb la màquina a les mans i la va tirar enmig del carrer embassat per una pluja incessant. Es va quedar immòbil, pensatiu, semblava un nàufrag resguardat de la tempesta, content d’observar les restes del naufragi a punt d’enfonsar-se. Ahir mateix havia trobat un missatge en una botella: “si pots llegir aquest missatge, envia’m un email a la següent adreça...”

Comentaris

  • Original, si més no.[Ofensiu]
    rnbonet | 02-09-2013

    I en el punt exacte d'un miniconte.

    Au! Salut i rebolica!

l´Autor

Foto de perfil de Biel Kramt

Biel Kramt

31 Relats

50 Comentaris

19760 Lectures

Valoració de l'autor: 9.87

Biografia:
M’agrada escriure relats curts i compartir-los.
No m’agrada puntuar en el meu temps d’oci, així que només faig comentaris, o un m’agrada.
Ens llegim entre línies!
M’agrada pensar en menjars boníssims que no sacien -crec que Paulov feia besties d’aquestes-.
M’agrada cavalcar dins una gerra de cervesa a punt de vessar.
I córrer per poder beure cerveses.
I ja està...