Per poder comentar relats has d'estar registrat, si ja ho estàs valida't

La gran aventura de Pasqual Maragall!!

Un relat de: aina bonet ferrer

Un dia en Pasqual Maragall, un senyor molt burru, es va perdre al bosc. I es va trobar un gos petit de color negre. I com era el dia de la mala sort el gos de color negre el va mossegar i va sortir corrents es va fer de nit i va escoltar un soroll, es va espantar i va caure per un barranc i es va obrir el cap. La Sr Letizia el va trobar tirat i flotan sobre el riu, quan els peixos s'estaven menjant els seus òrgans i els cucs l'hi sortien per la boca. Va trucar a Hospital Central i hi van anar de seguida se'l van emportar, però ja estava mort. El van enterrar i tothom va assistir a l' enterramen. Els polítics tots contents van dir un menys ja falta poc i van seguir discutin.

Comentaris

  • M'agrada!! No està malament!![Ofensiu]
    Unicorn Gris | 01-12-2006 | Valoració: 10

    Una mica ingenuu i com a mal montat...

    Però la originalitat és altíssima. Precisament per la originalitat et poso el 10. En originalitat, m'has sorprès.

    No sé, no sé què esperava, però era una altra cosa. Sorpresa total.

    T'animo a seguir endavant. Apa, salut!!!

  • humor naïf?[Ofensiu]
    lluisba | 01-12-2006 | Valoració: 5

    No està malament el toc ingenu del conte. Fa pensar en alguna cosa surrealista -sobretot pel to i pels cucs que devoren el cadàver-. Tot i això, li trobo un deix que no m'agrada. Potser perquè no comparteixo que en Maragall sigui "un senyor molt burro", però no només per això -només faltaria que no puguéssim riure'ns dels polítics!. Més aviat perquè, junt amb d'altres expressions li trobo un aire que no sabria definir, però que s'acosta a certes idees totalitàries. M'equivoco? Potser sí. Potser estic massa influït per la "correcció política", però una certa subtilesa no li estaria de més.

  • Genial![Ofensiu]
    Jansy | 30-11-2006 | Valoració: 6

    Osti, quina anada d'olla més gran! He rigut i tot, de tant estrafolari que és aquest relat!

    Fes-ne més, un xic més llargs i amb més contingut, i el teu humor, faria riure més d'un!

  • Quin humor!![Ofensiu]
    Climenode | 17-08-2006 | Valoració: 7

    jejejje!!Quin humor que gastes més negre!!! Es un relat simple però té la seva gràcia!! ara hauries d'aprofundir més en la idea i fer-ne un relat un xic més llarg!! Segur que amb l'humor que gastes et queda genial!!!!

  • JODER[Ofensiu]
    jjjjjj | 14-06-2006

    HE NO ET PASES UNA MICA POBRE LETIZIA QUE LI AGAFARÀ ALGU VEIENT EL MARAGALL MORT XD JAJAJJAJA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    BLANKA MON...
    ALEXANDRA MAR...

Valoració mitja: 7

l´Autor

aina bonet ferrer

4 Relats

11 Comentaris

5213 Lectures

Valoració de l'autor: 7.00