Una nit de por.

Un relat de: aina bonet ferrer

Es veu que per la zona del Gironès i corre un assesí que entre a les cases a les nits. Un dia estava per Palafrugell i va entrar a casa de l'Andrea una noia de 13 anys es va quedar sola a casa i tenia por. No savia que fer i va trucar a unes amigues. Els hi va dir que hi anessin a passar la nit, pero les noies no arribaben mai. Ella contiunava trucan pero no la contestaven. Va sentir un soroll a les golfes de casa seu i es va pensar que eren les seves amigues que li volien fer una broma. Va pujar a les golfes i va mirar si hi avia algu va veure una sombre grosa que era eviden que no eren les seves amigues i va voler baixar corrents pero la porta es va tancar de cop. Tenia por i va encendre el llum a primera vista no va veure ningu pero va notar una sensesió rara. Es va girar i es va trobar un home am la cara plena de sicatrius i ella va cridar i li va dir vesten de casa meu el senyor semblava com si no pogues parlar. I va agfar un paper i un bolí de terra i li va escriure en un paper que ja no se'n recordava de parlar que feia molt que no parlava amb ningu i que ell buscava algu amb qui parlar i compartir els seus pensamens pero quan la gent li veia la cara s' espantaven. La noia li va demanar perdó. I li va dir que ella no li feia res ser la seva amiga. El senyor va plorar de la emoció aixi que es van fer amics i a les tardes quedaven per parlar una mica. Al cap d'uns dies aquell assesí que deien el van agafar i el van possar a la cadira electrica. Al mateix dia que l'assesí va morir el senyor va deixar d'anar a parlar amb l anoia va ser una cosa ven curiosa.

Comentaris

  • OLAAAAAAAAAAAAAAA[Ofensiu]
    jjjjjj | 14-06-2006

    OLAAAAAAAAAAAAAAAAA

  • pobre "assesí"[Ofensiu]
    jjjjjj | 14-06-2006

    ei mola molt però i han faltes MOLT grans eeeeeeeeehhhhh però està bé m'ha agradat molt.
    blanka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Hola aina, m'ha agradat, pobre assesí jiji!!
    hi han algunes faltes!!
    fina ara!!!! AlEx+ANDRA=ALEXANDRA

l´Autor

aina bonet ferrer

4 Relats

11 Comentaris

5164 Lectures

Valoració de l'autor: 7.00