La fugida

Un relat de: -

Jo també em faré una màscara per posar-me-la abans d'obrir la primera porta. Marxo a l'origen, a la font primigènia, al mateix lloc remot on es generen els somnis i els malsons. En la terra de la ploma i de la cendra, la tenebra és perpètua. Tots els racons són amarats de boira. L'olor de fum, em parla d'un foc llunyà i paorós. Ocells negres com ombres, volen lentament dibuixant cercles davant dels núvols foscos. Enllà de la línia de l'horitzó, retruny la tempesta. L' humitat s'infiltra per tot arreu, i el fang enganxós, m'encomana una fredor gèlida. Aquí no hi ha recer ni camí. Aquí tot és pregon, tot és abisme, tot és immensitat. Aquest lloc em fascina i m'espanta. Tinc por, però haig de seguir buscant. I sé que no podré tornar.


Comentaris

  • Preciosa...[Ofensiu]
    brins | 31-03-2009 | Valoració: 10

    prosa poètica, profunda i pregona com l´abisme que descrius, bella com el somni que ens ha de portar sempre a un formós recer.

    Una abraçada,

    Pilar

  • I arribada...?[Ofensiu]
    onatge | 28-03-2009 | Valoració: 10

    De cada línia en surt un poema en almívar... Profund, concret. Em queda la pregunta de fugida on, o si ja has arribat, podria ser que ens trobessim...

    Salut.
    onatge

  • Tot i la foscor, sempre es pot trobar la llum[Ofensiu]
    Romy Ros | 17-03-2009 | Valoració: 9

    Encara que el sol s'hagi amagat i que la lluna sigui fosca, sempre podem trobar al nostre camí, estels de llum que ens guien pel sender obscur.

  • Una descripció fosca[Ofensiu]
    M.Salles | 17-03-2009 | Valoració: 10

    ...dels moments obscurs per on de vegades ens endinsem.

    Cal buscar la llum entre els núvols. I treure's la màscara.

  • Segur que pots tornar [Ofensiu]
    Naiade | 18-02-2009 | Valoració: 10

    La intriga que em va despertar el teu últim comentari m'ha fet venir a cercar-te, i tens raó, quanta afinitat.
    M'agradaria que em deixessis llegir "Ho sé tot de tu", és curiosa la similitud inclús del títol, si vols pots enviar-me'l al meu mail; esta a la meva pagina.
    El teu relat m'ha posat la pell de gallina, quasi ningú vol reconèixer el que tu dius, però és cert que ho fem algun cop. M'agrada la importància que hi dones als somnis i malsons, jo crec que sempre expressen les nostres pors, mancances, i també alegries que s'amaguen al nostre subconscient. Per això és magnífic escriure, perquè l'escriptura surt del mateix lloc, d'allà on les imatges no son clares i caminem entre boira. Al escriure molts cops podem desentrellar el que ens amaguem fins hi tot a nosaltres mateixos. Tots tenim les nostres pors, però l'important és seguir endavant valents, no deixant-nos frenar, cercar sempre. Al final dius em fascina i m'espanta, "l'eterna lluita entre el cor i la ment"
    Estic encantada d'haver-te descobert. T'aniré llegint.

    Una forta abraçada

  • Cercar[Ofensiu]
    Bonhomia | 17-02-2009 | Valoració: 10

    Tu busca i ja veuràs com pots tornar, si és això el que desitges!
    També podries iniciar un viatge sense màscara, resulta més emocionant.
    Caminar a cegues et pot portar allà on menys t'esperes, potser al somni de la teva vida.

    Una abraçada!


    Sergi

Valoració mitja: 9.83

l´Autor

Foto de perfil de -

-

73 Relats

288 Comentaris

72126 Lectures

Valoració de l'autor: 9.88

Biografia:
No hi ha volta enrere.
No puc deixar de sentir ara.
No sóc la mateixa,
estic creixent de nou...

(Vaig haver de fantasiejar
només per sobreviure).


Si algú vol contactar amb mi, pot fer-ho al e-mail:

derosella@gmail.com