Ni títol, no té.

Un relat de: -

Puc fer-ho, sí. Puc fer-ho. Estic segura que ho puc fer. Sí. Però abans he de menjar alguna cosa. I treure'm els sostenidors, que són una tortura. Transito mig absent entre el menjador i la cuina, amb el pensament a la lluna o més enllà. I què vull, a aquestes hores? Almenys espero no oblidar-me els sostenidors penjats al respatller de la cadira. Però què difícil que és, decidir què és el que vols menjar, quan en realitat sospites que no vols menjar res. Crec que volia alguna cosa dolça... sí, mmm... com un got de llet, potser? Amb cacau? Sí, crec que...! No. No era aquest el gust que volia, ni la consistència. Ha de ser alguna cosa així, suau, tendra, com ara... Davant la nevera oberta i no veig res que s'assembli a allò que intueixo que vull. A veure, què voldria... Ja està! Els seus llavis. Ah, era això! Bé doncs, ja puc plegar, perquè això no ho tinc. I sense pensar-m'ho agafo una galeta gruixuda farcida d'una mena de crema apegalosa. De fet, no crec que m'agradi. Torno a l'habitació i de camí tanco la finestra petita, mentre aspiro l'aire fresc d'aquesta nit d'estiu amb olor de pluja... Aquesta nit molla i freda. Freda. Vaja, només faltava això. -Ei, hola nostàlgia, fa gaire que ets aquí?- (Nostàlgia: noteu que acaba en àlgia, que vol dir dolor). I torno a seure davant l'ordinador, amb la galeta-succedani al costat, que ja sé del cert que no m'agradarà, i amb menys roba que abans, em disposo a escriure el primer que em passi pel cap... i llestos.

Comentaris

  • Una realitat ben copsada[Ofensiu]
    capsigranya | 14-08-2010 | Valoració: 10

    Enhorabona! Amb molt poques ratlles has sabut capturar un sentiment complex i transmetre el dolor que provoca, i tot plegat amb un estil àgil i agradable de llegir. Gràcies!

  • Un ventall de llibertat[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 14-08-2010 | Valoració: 10

    He rigut. He reflexionat. He sentit i viscut. Gràcies Rosella.

  • molt bon relat rosella[Ofensiu]
    joandemataro | 14-08-2010 | Valoració: 10

    planer. senzill, real i no li cal més, ni títol...
    una abraçadota des de mataró
    joan

  • Procuraré no caure...[Ofensiu]
    Jaume VINAIXA SOLÁ | 13-08-2010 | Valoració: 10

    ... en el parany (denunciat en un dels molts comentaris d´RC. Per cert, molt divertit) de fer-te un comentari o elogi de caràcter "parroquial". El que sí et vull dir és: la manera extraordinària amb què has posat una quantitat enorme d´imatges en tan poques ratlles. I, a més a més, les has posat de tal manera que la lectura es queda curta i hom voldria continuar llegint les teves activitats durant vint-i-quatre hores. Com a l´Ulises de Joyce.
    Moltes felicitats
    Jaume

  • indefinida | 13-08-2010

    Directe, PAM!

    M'ha agradat!

    Salut!

  • Sobre ARC i el Concurs ARC de Contes Infantils 2010[Ofensiu]



    Hola,

    Primer de tot disculpa, si us plau, aquesta intromissió dins el teu espai de Comentaris a RC. El motiu d'aquest post és presentar-te l'Associació de Relataires en Català (ARC). Per això et convidem a visitar la nostra web (enllaç directe) i a que ens enviïs un correu electrònic si tens alguna consulta a fer (associacio.relataires@gmail.com).

    Per altra banda, també voldríem informar-te sobre el Concurs ARC de Contes Infantils 2010 (enllaç directe) i animar-te a fer-te soci i participar-hi.

    Gràcies,

    ARC


Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de -

-

73 Relats

288 Comentaris

72150 Lectures

Valoració de l'autor: 9.88

Biografia:
No hi ha volta enrere.
No puc deixar de sentir ara.
No sóc la mateixa,
estic creixent de nou...

(Vaig haver de fantasiejar
només per sobreviure).


Si algú vol contactar amb mi, pot fer-ho al e-mail:

derosella@gmail.com