La formiga

Un relat de: Orfeu

Açò era una formiga que cavava un clot en terra. Mentre, li deia a sa companya de feina:

-Per què he d'obeir a la Reina i contribuir a fer clots, sense gaudir de llibertat?

I l'altra formiga li contestà:

-Quan la gaudirem, l'enterbolírem. Ara ens queda açò: obeir a la Reina per a aconseguir el progrés. És que hi ha algun tipus de govern millor?

L'altra formiga es quedà una estona pensant en els governs anteriors de la colònia, dirigits pel partit de les panderoles, l'associació de les palometes, el partit de cucs i la unió dels insectes menja merda, entre altres molts de noms similars. I, després d'això continuà cavant.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Orfeu

9 Relats

15 Comentaris

9134 Lectures

Valoració de l'autor: 9.60

Biografia:
Nasc en València, cresc en València i visc en València; què més es pot desitjar?

Va, i ara la versió bona: Nasc en València al 1992; estic a punt de treure'm el graduat escolar (a data de 2009) i m'estime molt la llengua Catalana-Valenciana-Balear-etc etc etc.

Algun cop he guanyat algun petit premi sense importància, així doncs cosidere que tinc un nivell de redacció acceptable.

Últimament no sé per què però m'està donant per escriure poesia, un génere que no m'havia cridat mai l'atenció; xe, que m'estaré fent romàntic?