La font fa molt temps que treu aigua...

Un relat de: free sound
La font segueix treient aigua...
Ell n'ha creat els personatges.
Vist el que he vist,
millor no haver-ho vist mai.
Com es diu en català,
és aigua passada.
I seguirem bevent de moltes fonts,
però a les flors que ens trobem pel camí,
no els hi arrancarem els pètals,
no els hi partirem la tija,
els hi deixarem les seves arrels.
I sempre he estimat a les dones i als homes,
amb sincera llibertat.
Deixaré passar el temps i tot
tornarà a posar les coses al seu lloc.
Deixa viure!!! Vola lliure!!!
...jo potser assaboreixo altres fonts...

Comentaris

  • sí free...[Ofensiu]
    joandemataro | 10-02-2012 | Valoració: 10

    la innocència la perdem, sovint per culpa de les agressions que rebem d'altres sense esperar-ho ni merèixer-ho, però el que no hem de perdre és el somriure i l'alegria...
    abraçades moltes
    joan

  • Set de vida...[Ofensiu]
    Gemma Matas Gustems | 10-02-2012 | Valoració: 10

    L'aigua es vida, les flors son poesia, no els hi hem d'arrencar els pètals ni tallar la tija. Mala intenció porta qui arrenca una arrel.
    Si una font s'asseca, busquem-ne una altra per beure, mentre hi hagi aigua, hi ha vida i esperança.
    Aprofitem la vida, aprofitem el temps, com amos que som del nostre cos, no ens neguem moments de plaer, son moltes les coses que podem fer, obrim bé els ulls i no deixem que passin de llarg.

    Una abraçada.

    Gemma

  • Aprofitar.[Ofensiu]
    Carles Ferran | 10-02-2012

    Hem de saber aprofitar qualsevol cosa que ens ompli, personalment o col•lectivament. Hem de saber assaborir totes les coses que ens enriqueixin, vinguin d’on vinguin. Hem de saber deixar enrere tot allò que ens impedeix créixer. La vida és massa preciosa per veure-la passar sense intervenir. Aquesta és també la meva filosofia.
    Una abraçada eixuta (fa massa fred per mullar-la).

  • La bellesa d'una font triomfa[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 09-02-2012 | Valoració: 10

    Has parlat de coses tan boniques com una font, unes arrels, l'aigua, les flors, etc. Val la pena retenir això, pensar-hi sovint i deixar que tot torni al seu lloc, lentament. No cal córrer. Escriu de fonts, aigües, flors i arrels. Segur que després d'escriure et trobaràs millor. I nosaltres, també! M'ha encantat el nou estil del teu poema. Una forta abraçada i endavant amb l'optimisme natural!

    Aleix

  • De cara al futur[Ofensiu]
    Unaquimera | 09-02-2012 | Valoració: 10

    De seguida que he llegit el teu poema, he pensat: “Si, senyora!”
    I és que és molt català això de dir “és aigua passada” i deixar-ho córrer, i en el mateix sentit també diuen en castellà: “Agua pasada, no mueve molino”.
    Jo crec que totes dues llengües tenen raó! ;-)

    Així és que estic d’acord amb tu amb que val més tirar endavant, que la vida és massa bonica i hi ha moltes coses a fer, moltes coses de què parlar o escriure, petites o grans... a veure què et semblen les que apunto en Estació de pas.

    M’alegra veure que has publicat mooolt, des que et vaig comentar “No tot són flors i violes”.

    Tu estima i assaboreix, i deixa passar el temps...
    Jo t’envio una abraçada plena de flors encara que estem en ple hivern,
    Unaquimera

Valoració mitja: 10