JUSTÍCIA CEGA

Un relat de: Guiomar
Va entrar demacrat i plorant a l’habitació dels seus pares. El cotxe, aquella espècie d’artefacte vell i passat de moda li havia jugat una mala passada. Una dona morta i una fugida boja en mig d’una nit èbria i fosca que el van portar a la desesperació. L’advocat de la família, un degà amb gran experiència, però llepissós fins a la sacietat, els solucionaria el problema, com sempre havia fet. No l’importava el delicte si la recompensa era l’adequada. I ells, sempre ho havien acceptat sense preocupar-los el què i el com del deute a saldar. Els diners no suposarien cap problema. El fiscal va trencar el cadenat de la guardiola de la dignitat i la justícia va fer la seva feina.

Comentaris

  • Ooooh![Ofensiu]
    Guiomar | 30-12-2017

    Moltíssimes gràcies pel teu comentari. És molt agradable per mi que tinguis aquesta consideració pel meu escrit!

  • Rectifico.[Ofensiu]
    Nil de Castell-Ruf | 30-12-2017 | Valoració: 10

    Disculpeu on diu :"jo tenia clar". Ha de dir: jo no tenia clar.

  • Preciós.[Ofensiu]
    Nil de Castell-Ruf | 30-12-2017 | Valoració: 10

    Aquí, més que comentar el missatge que transmet, car ja ho han fet prou bé altres, jo destacaria la bellesa de l'escrit. Perquè en llegir-ho jo tenia clar si em trobava a l'apartat de crítica o poesia! Ras i curt t'ha quedat preciós.

  • Si, diners![Ofensiu]
    Guiomar | 22-12-2017

    Moltes gràcies pels teus comentaris Aleix. Aquesta vegada ha sortit curt!
    Molt Bon Nadal també per tu!

  • Diner, diner![Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 22-12-2017 | Valoració: 10

    Doncs si, pagant sant Pere canta. I la justícia ho sap prou bé. Un relat breu, ple de sentit. Una forta abraçada, Guiomar i que passis un molt bon Nadal.

    Aleix

  • Curt![Ofensiu]
    Guiomar | 22-12-2017

    Gràcies!
    No tenia temps de gaire cosa més. I em va sortit tal qual!

  • L'has clavat[Ofensiu]
    E. VILADOMS | 21-12-2017

    Caram Guiomar, en poques paraules l'has clavat aquest relat sobre la (in)Justicia.
    Fins a la propera Virtut!

  • Gràcies![Ofensiu]
    Guiomar | 21-12-2017

    Moltes gràcies! Sempre tens un bon comentari que anima!

  • Bon relat[Ofensiu]
    montserrat vilaró berenguer | 20-12-2017 | Valoració: 10

    Moltes vegades passa això que tu dius en poques paraules. M´agrada molt com escrius

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de Guiomar

Guiomar

43 Relats

242 Comentaris

35138 Lectures

Valoració de l'autor: 9.92

Biografia:
Recuperar el plaer de l'escriptura m'ha salvat!