jo i ell

Un relat de: Basileia

Ell pensa en mi
en el que fem junts
en el que jo li dic
en el nostre futur

Jo penso en ell
en el que no hem fet mai
en el que li queda per dir-me
en un present inmediat

Comentaris

  • jaumesb | 27-07-2006 | Valoració: 10

    costa parlar un mateix llenguatge

  • Les dues cares d'una moneda...[Ofensiu]
    brideshead | 09-05-2006

    El que es té, el que es voldria tenir; amb el que es compta, amb el que es voldria comptar. Realitat i desigs.... crec que, en tota vida, hi ha un ara i un demà. L'ara és el present, el demà el que s'enyora, tot esperant que algun dia es pugui fer present...

    Bona dissecció, la que presentes en aquest poema. Crec, fins i tot, que l'hauries pogut allargar, explicar més àmpliament aquesta ambivalència.

    Sigues molt benvinguda a Relats! I et felicito per aquesta carona tan simpàtica que ens has posat a la teva biografia!

    Fins la propera!

  • tu i ell[Ofensiu]
    helena | 09-05-2006 | Valoració: 10


    Dues parts dels mateig cercle ,
    obrint-se pas, sense temors.
    Dues parts construïnt un espai comú,
    confengint alienes, el mateix somni.

    Petons.

    helena

  • l'amor...[Ofensiu]
    Capdelin | 08-05-2006

    urgeix, crema, té pressa... trepitja la raó, és mou cec, empeny amb força... planeja el que dirà, el que voldria fer i encara no ha fet... realment calla i viu del moment...
    una abraçada.

  • és maco![Ofensiu]
    AnNna | 04-05-2006 | Valoració: 8

    noieta! benvinguda! és un poema bonic :)

    resum d'una situació realment encisadora, moments de parella... pas del temps que sembla que no passi...

    m'agrada!


    et llegiré :P

    anNna

Valoració mitja: 9.5

l´Autor

Foto de perfil de Basileia

Basileia

38 Relats

173 Comentaris

50640 Lectures

Valoració de l'autor: 9.66

Biografia:
... descobrint la vida pas a pas sense deixar-me cap detall..


m'agrada volar amb tu, m'agrada llegir històries que podrien ser reals, a voltes ho son...m'agrada ballar al meu ritme, i sentir les teves cançons...m'agrada riure amb tu, i de mi...m'agrada...m'agrada escriure, paraules tant íntimes per no ser llegides, m'agraden els somriures i els noms extranys, l'equilibri dels colors posats sense lògica...m'agrada que em toquis, i ser aquí...

..viu cada moment com si fos l'ultim...


R en Cadena


En Mandalf em va encadenar i jo he enganxat a aquarela, helena, instants i follet groc.