Jo i el 2011

Un relat de: Mar Vercher Nieto
Que dir del 2011, ha sigut un any fora de lo comú. Recordant, el 2011 a estat ple de noves experiències. Però tal volta de alguna manera algo peculiars. He començat una nova etapa, en la que he trobat el que m’agrada, el que vull fer, he après el que es treballar, he après que quan les coses van mal hi ha que fer sacrificis, que tot no son flors, he après que el futur es dur i que hi que saber enfrontar-se a ell. He après a conèixer millor a les persones, a no fer cas de les primeres impressions. He aprés que val la pena cometre errors, així poders solucionar-los. He aprés a conèixer els meus límits, les meues debilitats, fins on puc arribar i que es el que més em convé. He rigut, he plorat, he callat, he parlat, he aguantat i ma fet d’aguantar. Ho he passat molt mal en alguns moments, realment mal, però ara, pensant-ho be, algunes de estes situacions no les canviaria, perquè son les que han fet que aprengui. He tret coses positives de tot allò negatiu que ma passat. Però es més important es que ho he passat be, he gaudit de tots els bons moments que a tingut. He pogut riure fins plorar. En conclusió he sigut feliç. I espero que l’any que anem a començar sigui igual o millor.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de Mar Vercher Nieto

Mar Vercher Nieto

36 Relats

16 Comentaris

25706 Lectures

Valoració de l'autor: 9.55

Biografia:
Soc Mar, vaig néixer el 17 de setembre del 93, visc a Dénia, soc una persona prou alegre i amb molta energia. =D

Desde sempre que no he sigut algu que llisga molt, ja que sols llig alló que em crida MOLT l'atenció. Tampoc em considere una persona que escriga be, ja que no se expresar-me com toca a l'hora de fer-ho.

Soc prou tancada i no m'agrada parlar amb ningu dels meus sentiments i trobo que aci he trobat el lloc perfecte.

=D

https://www.facebook.com/mar.verchernieto
https://twitter.com/MarVercher
mariadelmarvercher@gmail.com