Inspiració

Un relat de: Marta

És blanc. El full blanc que s'extén sota la meva mà. És l'espai per a l'obra que encara no ha estat plasmada.

La insiració s'apila al tou dels dits que busquen la pluma que jeu damunt la taula.
És l'empenta d'una idea, la força d'un poema, el desencadenant de l'impuls que va tintant el paper. Els gargots s'apoderen de la blancor, deixant-la entreveure en petits espais, evidenciant la força de la creació.
La paraula flueix, es transforma en el missatge, les comes esdevenen el sentiment, els punts ja són un gran silenci. El canell sosté la pressió, va modulant els moviments que neixen de l'esclat que bull sota el front.

Ara el món gira entorn del full enfosquit de tanta tinta.

Comentaris

  • La inspiració[Ofensiu]
    Cendra de flor | 28-01-2010 | Valoració: 10

    Has descrit molt bé com la màgia d'esctiure ens envolcalla i no para fins que hem escrit allò que volem explicar.

    Cendra de flor

  • un full blanc[Ofensiu]
    an_na | 10-12-2009

    un full blanc és el què tinc quan he de començar una història i moltes vegades el què em queda quan l'acabo... la inspirció és punyatera en ocasions però la teva és ben viva! esplèndit!!

  • Precióis...[Ofensiu]
    annah | 03-12-2009 | Valoració: 10

    una descripció molt ben detallada de l'art d'escriure. M'ha encantat!

    Ets una font d'inspiració!

    Una abraçada!

    Anna

  • Gràcies![Ofensiu]
    Marta | 03-12-2009

    Gràcies, moltes gràcies pels comentaris!!

    Estic molt contenta de veure que algú pot llegir el que escric i que, fins i tot, agrada! :)

    Molt agraïda!

  • bona descripció!![Ofensiu]
    Fada del bosc | 03-12-2009

    Hola!
    jo també sòc força nova....
    M'agrada com descrius el proces de creativitat
    les comes que són sentiments.... i la transformació del paper en blanc.

    Espero poder llegir més relats teus!!

  • Primerament, sigues Benvinguda a[Ofensiu]
    Romy Ros | 03-12-2009 | Valoració: 10

    RC, no deixis d'animar-te a escriure. Enhorabona per expresar tan be els problemes que tenim tots els excriptors a l'hora d'escriure i que si hi ha exit al final la inspiració flueix com l'aigua. Seguiré llegin-te, per això no deixis d'excriure.

Valoració mitja: 9.5

l´Autor

Foto de perfil de Marta

Marta

9 Relats

16 Comentaris

7393 Lectures

Valoració de l'autor: 9.82