I si t'equivoques, torna a començar!!!!

Un relat de: silvia_peratallada

Caus, i tornes a començar.

T'enamores de tothom, d'una ment, d'un cos, i tornes a caure, i tornes a començar.

Oblides la paraula enamorar, però encara tens instints, alguna cosa del sexe masculí t'atrau i no aconsegueixes saber què és. Uns ulls, una veu, els rínxols d'un cabell, la barba o qualsevol detall d'aquells en els quals només tu t'has fixat. Et sents, llavors, atreta per algú, per un detall d'algú, per la veu d'algú, pel sexe d'algú, i tornes a caure, i tornes a començar.

Oblides l'atracció, ja no existeix, tens les coses massa clares per ells, o tot o res, viure la vida, agafar un tren, ja se sap que mai tornen a passar. Fa temps vaig decidir no deixar-ne escapar cap, però n'hi ha que no tenen portes i no t'hi deixen pujar. Si sabéssin que és només per viatjar...

Si no pujes al tren, ja no pots caure.


Comentaris

  • Llibre | 04-01-2006

    Bo. Sí, senyora! M'ha agradat aquest "oportunisme"... i no ho dic de mal rotlle, de debò. Tot al contrari: t'ho dic perquè el títol crida l'atenció, i això és el que ha de fer, o intentar fer sempre un escriptor.

    La utilització d'aquesta frase, avui en dia tan coneguda a causa de la publicitat que hi ha darrere, està molt aconseguida. A mi m'ha agradat.

    I pel que fa al relat, és cert: com la vida mateixa. Un caure i aixecar-se de nou. Continu. Constant. Viure és això, no? Començar de nou cada dia.

    Una abraçada,

    LLIBRE

l´Autor

Foto de perfil de silvia_peratallada

silvia_peratallada

507 Relats

1383 Comentaris

582348 Lectures

Valoració de l'autor: 9.66

Biografia:
Crida ben fort
dona lletres,
versos i acords.
Dona'm aire,
dona'm petons,
dona'm el roig,
vull foc al cos.
Dona'm un somriure
i un parell d'il·lusions,
només una mirada
lliure de malsons.

Dona'm alegries
dona'm un mesclat,
un mai de maria
i una tarda al teu costat.

http://silvianimfa.blogspot.com/

silvianimfa@gmail.com