I és que em fas sentir tan bé...

Un relat de: brideshead

Tinc ganes de sentir
la teva dolça abraçada,
retornant-me
la tebiesa del meu cos...


Tinc ganes d'escoltar
la teva veu melosa,
endinsant-se
en el meu cervell…


Tinc ganes que els teus ulls
em mirin,
regalant-me
una tendra carícia…

Tinc ganes de besar
les teves mans,
dibuixant-me
somnis possibles…

Tinc ganes de tastar
el teu petó,
vestint-me, novament,
els llavis...

En tinc tantes ganes...
no triguis,
però no tinguis pressa...

I és que m'agrada tant
sentir-te al meu costat...



Comentaris

  • tremole[Ofensiu]
    jaumesb | 21-12-2005 | Valoració: 10

    tot jo en llegir l'amor que hi ha en tu

  • COMENTARI 500[Ofensiu]
    Llibre | 11-07-2005

    El desig. Però no només un desig sensual... hi ha el desig de la simple companyia, de la presència, del contacte visual... I aquest darrer és el que marca amb més força el contingut d'aquest teu poema.

    Sí: també hi ha l'altre. El que demana una abraçada, un petó... Però crec que el desig que traspuen els teus versos es refereix més, en aquest poema, a la necessitat d'una presència.

    I després d'una bella enumeració de tot allò que desitges, unes línies per tancar el cant amb perfecta elegància:

    En tinc tantes ganes...
    no triguis,
    però no tinguis pressa...

    I és que m'agrada tant
    sentir-te al meu costat...


    M'ha encantat aquesta contraposició: "no triguis, però no tinguis pressa". I també els dos darrers versos, que lliguen de nou amb l'encapçalament, amb el títol.

    Un bon poema, Brideshead!

    Petons,

    LLIBRE

    PS.- Aquest és el comentari número 500 (a no ser que algú se m'hagi avançat). I tot continuant amb la nostra tradició (he, he...) crec que mereixo un premi (ostres, tu!, quin morro!). I posats a reclamar premis, i per tal de no atabalar-te i que t'hagis de trencar el coco pensant regals possibles, em demano una trobada amb tu AQUESTA SETMANA

    Vinga, va... Porfi! Encara que triguis, encara que sigui tard... Sí? Sí? Sí? Em diràs que sí? Em concediràs aquest desig? (No me frustris. No em decebis.

  • Preciós...[Ofensiu]
    Sanke85 | 08-06-2005 | Valoració: 10

    Respecte el comentari que em vas fer al "poema" de "A l'espera dels teus petons", tot el que escric, ho faig sense buscar cap simetria ni res que la poesia, digem-n'he normal, és. Simplement intento transmetre algun sentiment. Moltes gràcies pel teus comentaris.

    En quan al poema, tornaràs a sentir, escoltar, mirar, besar, abraçar... M'alegro de que siguis feliç.

    Segueix escrivint així de bé. Una abraçada:
    Sanke85

  • Tinc ganes de ...[Ofensiu]
    OhCapità | 19-04-2005 | Valoració: 9

    saber el final. El vas tornar a abraçar, tenir al teu costat, a besar, ...? Com descrius de bé l'amor!!!

    Podreieu fer un encanteri amb aquestes paraules, són una poció d'amor en llegir-les, mmm, em sento reconfortat, i alegre, mmm, jo que ploro perquè estic dubtant entre deixar-me portar per sentiments i emocions que de segur no em pertoquen. Quina preocupació tan bana la meva. Teniu art i melodia en la vostra ment, sou un pou d'emoció. Em feu sentir millor llegint paraules belles que em fan dibuixar imatges tendres, mmm, gràcies.

  • Abstracte, complex ... necessari, sincer.[Ofensiu]
    Leconosh | 12-04-2005 | Valoració: 7

    Tot sovint entro a la web, i sé que sempre hi trobaré alguna cosa interessant. O, com a mínim, que pugui explicar-me el meu estat d'ànim, si jo no sóc capaç de materialitzar-ho amb paraules en aquest precís moment. I avui has estat tu "brideshead"!!
    M'has recordat un munt de sensacions que tinc ganes de viure, de conèixer, de sentir novament, però amb algú especial. El poder de l'Amor, com et comenta tothom!!
    I és que es fa difícil entendre com la nostra ment pot necessitar aquests tipus de sentiments i sensacions tant abstractes com complexes, que es resolen de manera simple i senzilla: amb sinceritat.
    Continua vivint, enarmorant-te i complint els teus desitjos! Ah, i escrivint-los per si mai fan falta a algú...
    Una abraçada!

    Leconosh

  • Ais..[Ofensiu]
    Sareta_16 | 09-04-2005 | Valoració: 10

    l'amor que és la màxima font d'inspiració...
    Amb aquests versos se't veu molt enamorada, la necessitat de tenir aprop aquella persona que tan estimes, que necessites, que s'ha tornat indispensable en la teva vida...
    És preciós!Felicitats!

  • Necessitat...[Ofensiu]
    kispar fidu | 31-03-2005

    ... de sentir-lo a prop! Exacte! Quan estem enamorats/des, tenim la necessitat de tenir a prop a aquella persona que ens estimem tant, i que ens fa sentir tant bé!

    M'alegro molt de que et faci sentir tant bé! i de que tinguis aquesta sort de poder gaudir al seu costat! (no tots la tenim...) jeje

  • molt bonic[Ofensiu]
    AINOA | 31-03-2005 | Valoració: 10

    Aquestes son las paraules de una dona molt enamorada.
    M'agradat molt el teu poeme on es mostra un profunt sentiment i molta sensibilitat.
    Una abraçada.

  • Preciós[Ofensiu]
    Atlàntida | 15-03-2005 | Valoració: 10

    L'amor, ens fa tant feliç, que no cal que corri, millor anar arrivant a poc a poc, per anar-ho assaborint, com un petó dolç i tendre que ens arribi al cor, com una caricia que ens faci vibrar, com unes paraules dolçes a cau d'orella que ens facin sentir tot l'amor que portem a dins. Com tú, preciosa, que ets tot amor.
    Dos petons, un a cada galta i una forta abraçada.
    Fins aviat.

Valoració mitja: 9.5