Ho diu el teu somriure...

Un relat de: brideshead

Per fi t'he conegut,
m'has sorprès tant,
el teu somriure
és dolç, impertorbable,
etern.

Ets com un noi més,
un de tants,
que s'afanyen
a córrer pel món
buscant la felicitat.

Però no,
no ets un més,
només cal mirar
els teus ulls inquiets,
encuriosits, agraïts.

De vegades,
la vida colpeja
amb duresa,
prou que ho saps.

T'ha apartat de persones
que estimaves,
i també
de l'amor que desitjaves.

Però de la teva rialla,
franca, oberta,
n'has fet la millor arma
per lluitar,
per fer-te estimar.

Perquè has après
que la ruleta de la vida
dóna moltes voltes,
i tu esperes tranquil,
pacient, il·lusionat.

Saps que algun dia
guanyaràs,
saps que el passat
només és el camí
cap al futur.
I ara ja sé que n'estàs segur.

Gràcies, George Brown,
per deixar-me descobrir
el privilegi
del teu encant.

Comentaris

  • Que macu![Ofensiu]
    Sareta_16 | 09-04-2005 | Valoració: 10

    Quin bonic homentage a fer-li un amic!
    És molt dolç, sincer, tendre!m'ha encantat!
    Jo tb he conegut a molt bona gent en aquesta web!^^

  • Natural i directe...[Ofensiu]
    ESPIRAL | 20-03-2005

    És molt bonic que algú et tingui aquesta consideració i entenc perfectament la resposta d'en George Brown, davant aquest sentiment tan autèntic d'afecte i amistat, que tan meravellosament has sabut descriure Brideshead.
    Enhorabona i una forta abraçada. ESPIRAL.

  • Per descomptat...[Ofensiu]
    Llibre | 20-03-2005

    que rebre un poema com aquest ha de significar molt, per a una persona. Crec que has fet un molt bon regal al George i, malgrat no el conec en persona, crec que molt encertat.

    El teu poema, Brideshead, traspua emoció. No sols el sentiment d'afecte vers la persona de qui parles. Em refereixo a l'emoció de la descoberta. Crec que aquest és el vessant que pren més força en els teus versos.

    Una abraçada,

    LLIBRE

  • No tinc paraules...[Ofensiu]
    George Brown | 17-03-2005

    ... però les buscaré...
    Quin gran honor veure el meu nom en un dels teus poemes... però més encara que t'hagi inspirat tant belles paraules...
    M'agrada que hagis vist en mi que, apart dels meus poemes, hi ha algo més... i que no tot en mi és tristesa, desencís i desamor... els poemes/relats diuen moltes coses del autor, però no ho diuen tot... jo escric amb el cor i no amb el cap, però no escric tot el que sento, sinó només aquella part que tinc necessitat d'expressar...
    La vida em pot ‘colpejar' tant com vulgui, que jo mantindré el meu somriure per fer-li saber que venceré, i sempre renaixeré amb més força...

    ... no sé que dir-te...
    Moltíssimes gràcies per les teves paraules, per la companyia, per ser com ets i per tot...

    encara m'ho creure que sóc un encant!!

    un petó,
    Jordi.

    PD: per acabar, l'hauria de valorar, però no ho faré, per diversos motius... 1er, ja saps que en penso de les valoracions, es pot puntuar l'art? ... 2on, no crec que la meva valoració fos gaire objectiva, per tant m'abstinc... 3er, com la gent que ja l'ha valorat, ho ha fet amb un 10, ja estic content... ara bé, si m'obliguessin ha valorar-ho, sense dubtar-ho, ho faria amb un 11, ja que hi ha un puntet de més que m'ha tocat el cor... i suposo que aquest és l'objectiu de qualsevol poema, fer sentir algo... i m'ha fet sentir bé, molt bé... feliç i content.

  • Preciós![Ofensiu]
    Ilargi betea | 16-03-2005 | Valoració: 10

    Un gran poema, brideshead, tot i que no esperava menys de tu! ets tota tendresa...
    Segur que en Geoge Brown estarà ben content d'haver-te conegut i més encara de rebre aquest petit-gran homenatge!

    Una abraçada i molta màgia, bonica!

  • sincer i tendre...[Ofensiu]
    ROSASP | 16-03-2005 | Valoració: 10

    Hi han somriures que surten de l'ànima, només en veure'ls pots llegir moltes coses.
    Un poema preciós a l'amistat, a la intuició dels sentiments valents, tendres i dolços.
    Com tu ben dius, ho diu el seu somriure i tu li has sabut veure...
    Molts petons i força inspiració!

  • Un poema[Ofensiu]
    Atlàntida | 15-03-2005 | Valoració: 10

    d'agraiment per un bon amic es molt valuós, i a més es preciós, ple de tendresa i sentiment.
    L'amistat es un tresor que mai perd valor, sempre perdura en el temps i en el espai, la seva energia creix i creix i ens arriba al cor.
    Dos petons amb molt d'afecte i una abraçada forta, forta que t'arribi.

Valoració mitja: 10