Heptameró (VII)

Un relat de: sants78

Volant, creuant els núvols i esbufegant tornava el Colom cap a Barcelona. Va veure el fum, les dues grans torres que recordava i la muntanya de Montjuïc, com una gran balena tombada sobre la costa, i enmig de tots dos, l'estatua del navegant. Va batre les ales amb les seves darreres forces i va arribar fins al braç metàl·lic de l'estatua. Desde la seva marxa el Sol havia caigut molts cops al mar.

-Benvingut -va dir el temps

El colom va restar en silenci uns segons, recuperant l'alé.

En el mateix intant el tauró pelegrí reseguia la costa de Boujdour, al Marroc, buscant zooplàcton i noves llegendes sota les ones, l'home dels contes començava a escombrar els carrers de Saint-Ouen, al seu primer treball amb contracte, els nens de Clichy-sous-Bois jugaven al proper bosc sense por i a tot París unes quantes dotzenes de persones començaven un conte.

-Diguem colom, què hi ha darrera de l'horitzó?
-Doncs més enllà de l'horitzó hi ha d'altres horitzonts
-I més enllà? Ja sap què assenyalo?
-Sí, ja se a on assenyales.
-On és? No em facis esperar més, si us plau.
-A Sa Calobra, una platja d'una illa que els humans anomenen Mallorca.
-I diguem una darrera cosa amic meu, és bonica?
-Molt bonica, esta tallada entre les muntanyes i el mar l'acaricia suaument de vegades i de vegades amb força.
-Aix -va sospirar el dit -està bé saber que assenyales un bon lloc.

Comentaris

  • Original història[Ofensiu]
    Galzeran (homefosc) | 24-09-2009

    mol intimista i ben escrita. Un toc de fantasia pura i original. És tan difícil trencar el vidre de la realitat, com tu demanes a la teva biografia!
    Però de fet, tant sols cal un pas per fer-ho, el problema és saber qui el fa aquest pas, i encara més difícil és saber qui ens acompanyarà.
    Sempre ens quedarà sa Calobra.

    Bon relat company.

    Ferran

  • gypsy | 22-09-2009

    sort que el colom va respondre que hi havia d'altres horitzons per descobrir, per albirar, si més no, per somiar. El nostre univers petit, sovint ens empresona i no ens deixa veure més enllà d'allò que tenim a prop.

    gypsy

  • Acabo d'arribar de Mallorca,[Ofensiu]
    Josoc | 13-09-2009

    he estat a Sa Colobra i m'ha fet gràcia llegir el teu relat. Això, que m'ha fet gràcia, és simpàtic i ben trobat.

l´Autor

Foto de perfil de sants78

sants78

704 Relats

508 Comentaris

490296 Lectures

Valoració de l'autor: 9.75

Biografia:
Colpejar un cop i un altre
fins trencar els vidres de la REALITAT.


agusgiralt@yahoo.es

[http://www.alliberantpoemes.blogspot.com]
[http://www.memoriadesants.blogspot.com]
[http://www.memoriadelpoblenou.blogspot.com]
[http://www.diesderauxa.blogspot.com]
[http://www.fotolog.com/psico2012]