He esclafat a la meva Musa.

Un relat de: La Banyeta del badiu

Ha estat un accident, els hi puc demostrar.

Jo no volia fer-ho, però és que ella... m'atabalava.
Una idea darrera l'altre, no parava, era com un martell dins del meu cervell.
Sense donar treva, una idea sobre l'altre, sense deixar
temps per poder-ho plasmar en el paper, si ho volia deixar gravat en un casset, em feia barbotejar de tanta informació que em donava. Em feia tornar boja.

Quan en ella li semblava, quan més la necessitava,
desapareixia. Les seves llargues absències em
desesperaven. Feia sentir-me estúpida, jo, sense ella no sóc res.

El renom que han tingut els meus llibres, solament li
dec a ella, jo sense ella, no sóc res, però amb ella no puc viure. Teníem establerta una relació amor-odi, sense sentit, però era l'eix de la meva vida, encara que no la suportés, la necessitava.

Senyor Jutge, senyors del jurat, encara que la meva Musa
era una esbojarrada i molt absorbent, no és mereixia aquest final.

Sí, jo l'he esclafat, com s'esclafa una mosca que t'està
marejant, però ho dic amb la ma al cor: No volia fer-ho !!... ella em va enredar, com sempre feia.

Amb la seva inspiració ,vivaç i punyent. Em feia escriure
de seguit, sense donar-me treva, quasi no em donava temps de plasmar-ho en el paper.

Ella va dir-me en to burleta, que l'esclafes, que jo sense
ella no era ningú,

Sí, senyors del jurat sí, ella, ella és l'única culpable
del que li va passar i de que jo estigui aquí en aquest mal tràngol. Em provocava; un dia, millor dit un mal dia ,n'estava tipa de les seves burles i menyspreus.

Vaig alçar les mans , per treure-me-la de sobre i ...
sense voler la vaig esclafar.

Ara ja poden donar el seu veredicte. Ja poden dir que
sóc una escriptora mediocre i fracassada i que estic desterrada al més absolut dels anonimats. Jo ho accepto, crec que inconscientment, sóc culpable.






Comentaris

  • Ets boixa... o què?[Ofensiu]
    escordi | 22-02-2006 | Valoració: 10

    Benvolguda banyeta,
    Ets una inconscient. De debò que no saps el que has fet. Jo ja fa molt de temps que imploro la meva musa… i tu vas i et carregues la teva. Es que de veritat el món és a l'inrevés.

  • doncs...[Ofensiu]
    Capdelin | 18-02-2006 | Valoració: 10

    pel que veig (sóc membre del jurat popular) la tal musa, més que un assassinat ha sigut una execució, per tant et declaro innocent... malgrat que ara com a penitència hauràs de treballar sola i els teus llibres (encara que no guanyin el premi Planeta) seran purament TEUS!
    ptons i una abraçada!

  • No et preocupis dona[Ofensiu]
    Màndalf | 12-02-2006

    Precisament tinc per aquí un joc de muses que vaig compar l'altre dia als encants a una gitana i que des de llavors no puc parar d'escriure... és una bogeria, estic escagarrinat de tant escriure, no hi cabran els meus escrits a aquesta web, ja ho veuràs.
    Les tinc en una gàbia de pardals per no esclafar-les, clar... quantes en vols? Ara mateix te les embolico i te les envio per correu letronic...

    Petonarru

  • Ai, 'banyeta'...,[Ofensiu]
    rnbonet | 12-02-2006

    ...quant que ho sent! Pobreta Musa!
    I ara, què farem? Caldrà recórrer al "sindicat de muses" per veure si en queda alguna sense faena i que vulga... O a l'INEM... O a qualsevol empresa de treball temporal... Cal solucionar-ho, el més avaiat possible!
    Mentrestant, salut i rebolica!

l´Autor

Foto de perfil de La Banyeta del badiu

La Banyeta del badiu

150 Relats

452 Comentaris

179929 Lectures

Valoració de l'autor: 9.64

Biografia:
Badalonina de soca-rel.
Amb ànima de Palamosina.

web. importans per mi :

www.hospitalitat.org
Ajuda al nostre proïsme sensa paternalisme.

www.altarriba.org
www.protectoramataro.org

Ajuda als amics de 4 potes, ens estiment desinteresadament, Ells també tenen sentiments. :-)


M.Pilar Rovirosa i Sánchez.
- La Banyeta del badiu -