Ha nascut un superheroi. Poder.

Un relat de: Màndalf

Jo no volia ser recol·lectora; tot l'any amunt i avall, fes fred o calor, sense parar. Odiava anar darrera de les altres, en cua interminable, fins arribar al capdamunt de l'arbre i agafar un miserable pugó entaforat en un poncelló de mandarina. El meu lloc a la filera era un desfici: darrera de la "Flatulències". I al cau, en juxtaposició amb la "Porky". Jo, que era tan neta i polida, empestada constantment. Una tortura. Un suplici permanent. La meva vida es reduïa a aquest microcosmos vulgar i anodí: buscar pugó empudegada al servei de la comunitat. Totalment incompatible amb el meu tarannà individualista; jo volia fer la meva. Si almenys fos una alada,... poder volar ni que fos per un instant,...
Perduda constantment en els meus amargs pensaments, enfonsada en la misèria, veient que no hi havia cap altra sortida, vaig decidir suïcidar-me. Era molt fàcil. Tant sols calia sortir de la filera i endinsar-se en el desconegut. Al cap de poc, sense la protecció de la comunitat, mories sense remissió. Aixafada per un ésser superior o esquarterada per un insectívor.
Vaig voltar perduda per un jardí. Vaig gaudir immensament de la soledat. Una barreja de felicitat i terror em perseguia. Vaig anar a parar a la planada d'una taula i vaig pujar per un porró de vidre. Esgotada, vaig caure de cap dins un cigaló màgic fumejant. No sé com, però vaig sortir volant fins arribar a les antípodes. I encara volo feliç per sempre més.

La formiga atòmica.

Comentaris

  • Lilith | 05-02-2007 | Valoració: 10

    Sembla un d'aquells relats que s'expliquen de generació en generació. M'agrada això de que els individualistes es revelin a un destí que no agrada i a sobre vagin a ensopegar amb la porta al paradís. Tenies una musa a prop, segur ;). Una abraçada.

  • Molt original...[Ofensiu]
    mataranyes | 02-01-2007 | Valoració: 10

    com tot el que he llegit de tu fins el moment.

    M'ha agradat molt. És un relat divertit, que es llegeix fàcilment. M'he de quedat amb ganes de saber més coses sobre aquesta formiga.

  • Això sí que és fantàstic![Ofensiu]
    F. Arnau | 15-12-2006 | Valoració: 10

    Les formigues descobreixen a Dyonisos!

    Una forta abraçada!... i
    BON NADAL!

    FAiX des de l'Horta de València

  • i... 300!![Ofensiu]
    Àfrika Winslet | 14-12-2006 | Valoració: 10

    hola! Un cigaló màgic fumejant... que dóna superpoders a una formiga?? jajajjajaa... Molt bo Mandalf, ets un pou d'idees divertides i originals i, a més, saps treure'n sempre un bon relat.
    Enhorabona pels teus 300 cumentuars!
    No perdis mai aquesta alegria i bon humor ;)

    petons!

  • quina imaginació[Ofensiu]
    Kristen Clàudia | 23-11-2006 | Valoració: 10

    he disfrutat llegin-te.

    K.C.

Valoració mitja: 10