Grrris

Un relat de: M

És gris sentir una llàgrima lliscar calenta per la teva galta una nit gelada de gener.


És gris llevar-se de bon matí i que no quedin taronges pel suc que et dóna energia màgica.


És gris desitjar amb totes les teves forces un café en llet perquè fa un vent que s'escola per dins l'abric i que te'l portin fred.


És gris estendre la roba amb oloreta a suavitzant i que la veina de sota prepari sardines fregides per sopar.


És gris perdre la T10 i adonar-te'n quan ja has pujat al bus i veus al revisor demanant el tiquet.


És gris dormir sense roba sense saber que qui t'acompanyava se n'ha anat...


És gris sentir que el teu cor batega més fort lluny que a prop...






És gris somniar a tot color i viure en blanc i negre...

Comentaris

  • tot blanc![Ofensiu]

    Quines coses... Si, si, tens tota sa raó!
    Men adon de que estic desperta:gris
    Men adon de que he somiat: colorins
    Men adon de que m'he d'aixecar: negre
    Men adon de que puc dormir 5 minutets més: blanc!

    I realment, ara mateix són blancs es moments que m'ajuden a esclarir tot lo gris i tot lo negre que vaig empaitant a empentes...

    M'ha agradat moooolt!
    Colorins i fins prest!

  • Real com la vida mateixa[Ofensiu]
    laura lara martin | 25-01-2006 | Valoració: 10

    M'ha encantat. amb eixes poquetes paraules has dit tante coses que m'he ficat a pensar si realment m'agraden tant les fotosgrafies en blanc i negre perquè d'eixe coor és la meua vida....

    M'encanta la teua biografia. Coincidim en un munt de coses.

    Un beset. Bona nit

  • totalment d'acord amb l'abraham![Ofensiu]
    silvia_peratallada | 25-01-2006

    i merci pels teus comentaris!!!
    ets la minairona?!?!!!?!?!?!jaja
    sóc la nimfa_7vr, xD
    una abraçada wapa!

  • M'agrada![Ofensiu]
    abraham | 18-01-2006

    M'agrada moolt!
    Però hi ha dies de color gris, i altres de tots els colors de l'arc de Sant Martí!
    M'agrada a part, el teu pseudonim: transmet alegria!
    Un pler llegir-te
    una abraçada

  • Però...[Ofensiu]
    AVERROIS | 16-01-2006

    ...tú no ets gris. Per això tan sols t'has de treure les ulleres de sol negres i gaudir dels colors. Com diuen "valor y al toro" Una abraçada.