Gràcies a tots

Un relat de: jmgg

Un dia vas dir-me:
Ets la millor definició d'àngel que conec
Jo et vaig contestar:
Mai et creguis tot el que veus

Avui puc dir:
Hi han àngels
I encara que siguin negres
Sempre estaran al teu voltant


Fins sempre ……

Comentaris

  • caminante...[Ofensiu]
    silvia_peratallada | 25-03-2012

    Podries fer com l'Ovidi i tornar de les vacances...

  • has trobat[Ofensiu]
    laieta | 20-04-2007 | Valoració: 10

    el que buscaves en aquest nou camí? desitjo que així sigui...
    petonet

    laieta

  • Uns mesos desprès del teu adéu... [Ofensiu]
    Yuna | 13-06-2006 | Valoració: 10

    No se qui et va dir que erets la millor definició d'àngel, però sí que puc dir que tenia tota la raó del mon. Qui sap on seriem si no haguessis tancat aquella etapa de la teva vida i no m'haguessis obert les portes de la meva. Tu, dones les gràcies a tots i jo te les dono a tu, per ser com ets, per estar i sentir, per expressar i transmetre, per tot, no canviïs mai ... ens fas falta, molta falta !!!


    tSt

    Txell

  • No marxis gaire[Ofensiu]
    helena | 03-05-2006 | Valoració: 10



    Gràcies pel teu suport!

    Espero que sigui cert, que sobrevolis aquest espai de llum i ombres, construit amb els mots de moltes ànimes ocultes i no per això, menys vives ni veritables.

    No ens deixis per gaire temps.
    La vida és massa curta per prescindir d'algunes persones que brillen amb llum pròpia.

    Pur egoïsme. Com pots veure, je, je.



    helena

  • T'imagino...[Ofensiu]
    Carme Cabús | 25-03-2006

    ...recitant aquet poema amb la teva veu forta, i aleshores deixo caure'm en l'encís. Queden àngles encara? També he oblidat la seva funció, però potser...

  • Gràcies[Ofensiu]
    Yuna | 21-02-2006

    el passat sempre torna i es queda amb nosaltres oi ??

    Cuida't i fins aviat A.N.

    ;)

  • fa dies...[Ofensiu]
    Gemma34 | 15-02-2006 | Valoració: 10

    fa dies vaig llegir aquesta poesia. En aquell moment no vaig fer cap comentari perquè senzillament no l'entenia.
    Després de veurens en la Mega trobada del 14.02.06 per fi li veig un sentit. I té molt més sentit del que sembla!! Fins i tot he vist l'intenció de sembrar pistes. I només aquell qui en et busqui et trobarà. Genial!
    Has pensat en fer novel·la d'intriga?


    Gemma34

  • :)...[Ofensiu]
    N | 14-02-2006 | Valoració: 10

    Preciós..senzill...amb amor i sinceritat...
    un petó ben fort!

  • tu deus ser un àngel...[Ofensiu]
    Capdelin | 11-02-2006

    si a l'àngel li treus les ales i la túnica i la llum que l'envolta i la cara de purpurina... queda, això precisament, un àngel, l'ànima invisible, la poesia!
    una abraçada!

  • ha desaparescut l'ull![Ofensiu]
    mjesus | 10-02-2006

    bé, si tot va bé. Trobarem a faltar…les teves poesies minimalistes. No sé si existeiexen els àngels!
    Que vagi bé, doncs. Salut!

  • Angels...[Ofensiu]
    Ainoa | 09-02-2006

    jo fa massa que no els vec, es veu que em tenen una mica deixada, s'han oblidat de mi, però en quan vegi un, l'agafo i el lligo a la pota del llit i que no s'escapi!!!

    Si tanques una etapa, enhorabona per tancar-la i ser valent de fer-ho, a mi em costa. Molta sort per la nova etapa, si és que no faig tard i que el teu nou camí estigui ple d'àngels i de sort i sino, quan en trobi un parell te n'envio un dels dos, ok??

    Un mua


    Ainoa

  • Always by myself[Ofensiu]
    angie | 07-02-2006

    Tens un raconet reservat a la propera trobada de somnis.

    angie

  • Gràcies a tu...[Ofensiu]
    ROSASP | 06-02-2006

    Crec que podem aprendre i rebre ajuda en els llocs i els moments més inesperats. Paraules que ens permeten veure amb claredat en un moment determinat, com per art de màgia; portes que s'obren a nous camins per descobrir.
    No sabria si anomenar-los àngels, però crec que si estem oberts a escoltar i sentir, sempre arriben missatges que ens ajuden a somriure i a seguir endavant...

    Espero que et vagi molt bé en aquesta nova etapa que has decidit començar. Ja saps on trobar-nos.

    Petons!


  • Uix... [Ofensiu]
    Yuna | 03-02-2006

    que trist, curt i ple de contingut.. m'ha agradat.. molt..

    Yuna

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de jmgg

jmgg

23 Relats

105 Comentaris

29507 Lectures

Valoració de l'autor: 9.72

Biografia:
Ja comença a ser hora de canviar la meva biografia.
Tota la meva biografia està posada aquí, fàcil eh !!!!!!!
M'encanta llegir-vos i la veritat que passo molt bones estones amb vosaltres.
De pas agrair-vos els vostres comentaris i lectures, que als aprenents ens ajuden molt i ens donen ànims per continuar escrivint.
Sense vosaltres no fora possible.
Gràcies

PD.
Jo de jovenet, molt jovenet !!