Esperar

Un relat de: jmgg

Estic buit
No trobo les paraules
El meu cap es un embolic
Que puc fer ?
No ho se

Esperar ?
Tornar a esperar
N'estic cansat d'esperar !!
Dons bé
Seguiré esperant
I què ?

Comentaris

  • mare meva...[Ofensiu]
    N | 01-02-2006

    No he acabat i no sé com he apretat acceptar...dos cops. Sóc un desastre! Una pregunta, és que m'estàs confonent...és el teu ull o no el de la foto? Jeje. I una altra cosa...allò que m'has comentat últim, lo de que mai pots comentar després de llegir? Curiositat eh...però com és aixo? Molts petons!!! I segueix escrivint!!!

  • TRANKIL![Ofensiu]
    N | 01-02-2006 | Valoració: 10

    No t'em desesperis tu ara eh!En aquests moments ´l'únic que es pot fer és passar a fer una altra cosa...i tranquil per què ja et vindrà l'inspiració!
    Poema sincer!

  • TRANKIL![Ofensiu]
    N | 01-02-2006 | Valoració: 10

    No t'em desesperis tu ara eh!En aquests moments ´l'únic que es pot fer és passar a fer una altra cosa...i tranquil per què ja et vindrà l'inspiració!
    Poema sincer!

  • jajaj[Ofensiu]
    silvia_peratallada | 13-12-2005

    m'ha agradat la idea de la Laia, jejeje
    jo em posaria una peli, o un CD que em sabés totes les cançons, aixi em distrec...
    si l'espera ha de ser llarga... encara no ho sé, ho estic descobrint, ejjejeje
    un somriure i bon humor...és la millor medicina!
    ànims, company!!!
    un petó!
    Sílviaaaaaaaaaaaaaaa

  • laia | 10-12-2005

    qui espera desespera...
    si no hi ha res més a fer que esperar, esperes tot fent un whisky dels cars, i si no tens diners per fer-lo beus aigua de valència, o mires la gent passar que és gratis!

Valoració mitja: 9.67

l´Autor

Foto de perfil de jmgg

jmgg

23 Relats

105 Comentaris

29629 Lectures

Valoració de l'autor: 9.72

Biografia:
Ja comença a ser hora de canviar la meva biografia.
Tota la meva biografia està posada aquí, fàcil eh !!!!!!!
M'encanta llegir-vos i la veritat que passo molt bones estones amb vosaltres.
De pas agrair-vos els vostres comentaris i lectures, que als aprenents ens ajuden molt i ens donen ànims per continuar escrivint.
Sense vosaltres no fora possible.
Gràcies

PD.
Jo de jovenet, molt jovenet !!