No ho se res

Un relat de: jmgg

No et conec
No se qui ets
No se on vius
I en prou feines se el teu nom
Però seguiré caminant
Sol o acompanyat
Que mes dona
El difícil es el camí

Et vull conèixer
Vull saber qui ets
Vull saber on vius
I també full saber com et dius
Caminaré
Sol
Fins trobar-te
Sigui com sigui el camí

Comentaris

  • Gràcies...[Ofensiu]
    Yuna | 01-05-2006 | Valoració: 10

    Qui sap si algun dia, asseguts a la vora del mar, gelat amb ma..... arribarà la fi d' aquest camí . Facis el camí que facis, mai estaràs sol, una part de tu ja sempre estarà amb mi, el destí és invisible, com l'àngel que portes dins.

    Yuna

  • Guuuuuuaaauuu..!![Ofensiu]
    Gemma34 | 11-02-2006 | Valoració: 10

    Hi ha poesies que estan molt ben escrites, però et quedes una mica com que no saps que et volia dir l'autor. Jo no sé si està ben escrita o no, No sé si gramaticament està correcte. El que si sé, és que, a la noia a qui va dirigida aquesta poesia tota la resta no l'importarà gens... és molt afortunada, tot i que potser no ho sabrà mai.


    Gemma34

  • oh...[Ofensiu]
    N | 14-12-2005

    Doncs sí, segueix endavant, sempre! Aconsegueix els teus propòsits...molt maco aquest poema...sincerament t'ho dic!
    Un peto!

  • k tens[Ofensiu]
    silvia_peratallada | 21-11-2005

    curiositat?
    t'acabo d'enviar un mail

  • silvia_peratallada | 15-11-2005

    No és difícil
    saber d'algú
    si la ment et deixa
    imaginar camins
    per avançar...

    No és difícil
    investigar
    la pista és clara
    @ bla bla bla.

    SAlut!!!!

  • M'ha agradat[Ofensiu]
    tramuntana | 13-11-2005

    M'agrada la manera com l'has escrit. Però això si, hauries de revisar el que escrius abans de publicar-ho, hi ha algunes faltetes. A mi em passa de vegades. Vaig amb presses al escrure-ho i després me'n adono que hi ha faltetes!! Sense aquestes el poema es llegeix de manera més lleugera.
    Ara no puc ni escriure massa ni llegir massa perquè com s'acaba el trimestre tinc moolts exàmens!! Però quan acabi aquesta època "toca piiii", em posaré al dia!!! Que vagi bé!!!

    laura^^

l´Autor

Foto de perfil de jmgg

jmgg

23 Relats

105 Comentaris

29756 Lectures

Valoració de l'autor: 9.72

Biografia:
Ja comença a ser hora de canviar la meva biografia.
Tota la meva biografia està posada aquí, fàcil eh !!!!!!!
M'encanta llegir-vos i la veritat que passo molt bones estones amb vosaltres.
De pas agrair-vos els vostres comentaris i lectures, que als aprenents ens ajuden molt i ens donen ànims per continuar escrivint.
Sense vosaltres no fora possible.
Gràcies

PD.
Jo de jovenet, molt jovenet !!