Febleses

Un relat de: kispar fidu

Em desfàs, o deixo desfer-me.

Em descol·loques, no sé com he de tractar-te:
- si allunyar-me'n, per mantenir distàncies;
- si reprimir-me, per evitar ser dominada per les passions;
- o somriure't fidel, mentre sento que no sé quin paper interpretar...

mentre sé que no tinc les coses clares.

< > < > < >

Quants dies he aclucat els ulls sense saber què espero del demà?
Quantes nits m'he preguntat per què sento aquest buit al veure que un altre dia ha passat i en uns instants en vindrà un altre?
I preguntar-me si he fet tot el que havia o hauria d'haver fet i què és allò que em falta?
Quants dies he assaborit el regust de la nostàlgia en apropar-me al llit?
Retrobat la soledat en apagar els llums i dir-me bona nit?
Quants segons he comptat mentre eres lluny de mi?
Quantes vegades m'he sentit feble al veure'm tan dèbil simplement per amor, o per la seva absència?

Com pot ser que el nostre eix giri al voltant de l'amor i que de sentiments es formin les nostres forces?

< > < > < >

T'asseus, aliena a tot allò que t'envolta.
Mires distant, amb la mirada perduda.

Estàs lluny, no estàs enlloc;
no et sents reconfortada
i penses en res, pensant en tot.

Et desil·lusiones sense proposar-t'ho i perds les forces fins i tot per plorar i clamar ajuda.

Comentaris

  • Preciosa...[Ofensiu]
    Ullets | 09-01-2007 | Valoració: 10

    Estava donant una vola per RC... i intentant no recordar que tinc que estudiar per estadística... (agggrhhh), i he trobat el teu nou relat.
    Saps? Generalment amb mirar els teus nicks, o si ens trobem mirar la teva mirada, ja sé algunes de les coses que passen per aquest cap tan meravellós.
    No crec que siguis feble... de deixar-te endur per les passions més secretes!
    Has pensat mai, que la quantitat de sensacions immenses que tens, la gent aspira a tenir-les constantment, i que potser mai ho aconsegueix?
    Estimes amb els 5 sentits, deixant-te portar per camins plens de màgia, sense censures, sense pors, sense res que t'impedeix que una mirada et faci vibrar.
    No deixis de fer-ho... els teus dubtes, són molt normals... però tu els hi poses veu! La resta del món no te massa temps per pensar-hi i ni tant sols els collons de cridar-ho el vent...
    Endavant preciosa...
    T'estimo molt Dufineta...

l´Autor

Foto de perfil de kispar fidu

kispar fidu

133 Relats

861 Comentaris

210445 Lectures

Valoració de l'autor: 9.59

Biografia:
si vols descobrir, reCREA


De l'1 d'abril del 86. Sant Quirze(nca) del Vallès.


Escric per a teixir teranyines d'entortolligades paraules, i per a extreure què penso i sento quan sembla l'única manera.


Jo? esperit lliure, ànima catalana, cabreta biciada, somiadora, lluitadora, ment incansable, cul inquiet (i cap), ànima voladora, emprenedora, apassionada de l'art, i... deixeu-m'ho dir... poeta (a petits passos, però constants, formant-se).


kispar què? KISPAR FIDU
Gemma Gelabert Gonzalo