Et recordem sempre, però avui més

Un relat de: joomateixaaa

Pocs volen recordar-se del teu nom. Pocs el nombren amb freqüència. Pocs volen que en parlem. Ningú s’atreveix a parlar-ne perquè el silenci creuen que serà sempre etern. En veu alta les coses són molt més complicades que, pensades i mai expressades, o escrites.

Quan penso en tu el cor em canvia de ritme, va més a poc a poc, però més fort, el noto; et sento encara dins meu. Això passa contínuament en sentir el teu nom, el dia, l’any, el mes, tot... Confio en que segueixes aquí, veient els nostres petits passos que anem fent dia rere dia. I ho saps, saps que et pensem. Penso en tu i hi penso sovint, potser massa, de vegades, tinc fins i tot por, de fer-ho massa poc. Però sempre segueixes present. I més, en els teus dies, en un dia com avui que, pocs ho saben però et recordo. I en dies com avui m’agradaria ser al teu costat i riure de tot, que mai res hagués passat, que aquesta separació no fos física; m’agradaria pensar que ho podem celebrar, d’alguna manera o altra, sigui estranya o no: sense pena, sense dol, amb profunda serenitat, sense que ens prenguin per bojos, o per pesats. Per què no podem seguir fent-ho? Encara que ens faci molt mal.

Escric això com qui no escriu res, però dintre meu sento dolor. Sento pena i pateixo. Per fora no es nota, per dintre, petits nervis em consumeixen i m’angoixen posant un fil de llum fosca embolicat de més problemes que no haurien de tenir res a veure amb el fet. És molt gran, em costa de processar tot això encara. Crec que mai podré dir que serà un tema passat. Recorda’ns a nosaltres també, sempre presents, al teu costat.

Comentaris

  • El forat[Ofensiu]
    kefas | 02-05-2020

    Hi ha absències que deixen un forat que mai s'omple. Com el cràter d'una bomba. I ens agrada amagar-nos-hi perquè axí l'omplim i ens dona la impressió de que encara no ha caigut l'obús.

  • Sense saber qui és[Ofensiu]
    Montse Colomer Brutau | 01-05-2020 | Valoració: 9

    Sense saber de qui parles, les teves paraules porten records al meu cor i al meu cap. Em sap greu dir-te que es difícil i que només tu pots trobar la manera

  • Jo crec...[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 30-04-2020

    que et refereixes al teu amor... Ho descrius tan bé, que és molt interessant.
    Sí recorda-ho sempre... i segueix escribint així,....

  • Caldrà pensar-ho...[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 30-04-2020 | Valoració: 10

    Ho descrius d'una manera tan normal i precisa, que el relat, té molta filosofía.
    M'ha agradat com ho descrius i tan bé i extraordinari. En el teu interior, saps a qui et refereixes.
    Saluts...

    +Ah! què cuiriós, estic escribint-te açò i l'ordinador m'informa subrallant-lo tot en roig, doncs no capta el valencià ni el català. Serà que no té el corrector apropiat.
    Aquest navegador no té el bon corrector, per a català...per a l'espanyol sí...

  • Des de fora[Ofensiu]
    Ningú | 30-04-2020 | Valoració: 8

    Jo també m'he preguntat com pot ser que per dins es pugui patir tant i per fora es vegi una normalitat enganyador. El teu escrit em transmet tot això que hagis passat sense que jo conegui els fets.

Valoració mitja: 9