Et faran gran

Un relat de: eRIc

Dies on et canvien els pensaments. Paraules d'una persona que et mostren les coses com mai les havies pensat. Situacions que t'indiquen que madures. Que cada dia tens més control de tu mateix. Temps que t'ha ensenyat a no tenir tanta por a les pors de sempre. Fragments de vida, que tens enganxats al cervell, com si no depengués de tu, i t'influeixen i marquen poc o molt en lo que fas. No pots renunciar a qui vas ser, per ser ara qui vols ser. No saps si has escrit l'història de la teva vida, o si s'ha escrit sola. Però tens ganes de seguir, tot i que algun dia no en vas tenir gaires. Se't renoven les il.lusions i ja no penses igual en les mateixes situacions. No gires l'esquena als cops, i els hi plantes cara, aquests mateixos t'ho han ensenyat. No ets tan insegur i continues sent-ho. Creus que el teu únic punt feble es tenir-ne tants. Si et volen tombar, és tan fàcil, però ara també és més fàcil aixecar-te. Deu fan força cap a tu i tu fas força cap a ells deu vegades. La vida t'ensenya. La vida et diu: les situacions et faràn gran, no els anys. Salut! :)

Comentaris

  • hilderoy | 21-03-2009 | Valoració: 10


    has reflexat tant bé el q m'està passant ara x)

  • Tens raó...[Ofensiu]
    MarBlava | 07-03-2007 | Valoració: 10

    I mai no deixaràs de crèixer i de canviar, per molts anys que tinguis...
    La vida és aprenentatge fins al final.
    Una abraçada.

Valoració mitja: 10