Estimat tu,

Un relat de: Nyanga

Estimat tu,

no ho has entes oi?
t'ho he demanat mil vegades, de totes les maneres possibles, i tu segueixes acostan-te a mi, mirant-me tendrament, provocant-me amb el teu somriure dolç...
No puc més.
Siusplau, et demano per favor, que em deixis respirar.
Deixa'm que t'abraci per última vegada, sense els ulls de la gent que ens vigila, i veste'n..ben lluny...
o deixa'm marxar a mi.
No puc quedar-me al teu costat.
Deixa que cada minut del dia deixi de desitjar estar a prop dels teus llavis besant el cel amb el teu gust de mel, surt dels meus somnis més profunds, permet que t'oblidi i que pugui tornar a riure i a viure.
Estimat tu, et demano també que m'oblidis. Que te'n vagis amb ella, que siguis feliç i que no pensis mai més en mi..però siusplau, no m'obliguis a veure't com ets feliç envoltat per uns altres braços. No em facis veure com anheles el seus llavis i no els meus, com desitjes estar al seu costat i em rebutjes a mi.
Marxa sense mirar enrere, sense deixar cap rastre en la sorra, ràpid com el vent, fugaç com un llampec, invisible com un fantasma.. marxa sense mi...
però amb ella.


Comentaris

  • Despedir-se.[Ofensiu]
    ullsdexocolata | 11-10-2009 | Valoració: 10

    Què difícil és dir adéu, allunyar-nos d'allò que més estimem... Força complicat això d'anar a contra cor, voler actuar mitjançant la raó i fer callar els sentiments. Et demano tan sols una cosa, si us plau, lluita, lluita pel que vols, desitges i més estimes... no cometis els errors que jo ja he comès. Et demano que lluitis, perquè jo ja sé com és la vida sabent que no ho has donat tot.

    Et segueixo llegint, llegeixo i rellegeixo els teus relats... amb ganes de veure'n més publicats.


    Una abraçada enorme, moltes forces; de debò ho desig.

  • dir adeu,[Ofensiu]
    ESTEL | 25-08-2009 | Valoració: 10

    com és de difícil quan s´estima de veritat.
    Sembla que mai es pugui trencar amb alló que és viu encara. Però tant necessari dir adeu, marxar, trencar, per poder continuar, tornar a començar.
    Necessitat de que l´altre també et digui adeu, sentir que ja no t´estima, que t´ajudi a oblidar el que tu no pots.
    Sentir-te sola en la lluita és ben difícil.

    El temps, segurament, serà l´únic aliat

    un petó ben gran

  • Paraules..[Ofensiu]
    brins | 18-08-2009 | Valoració: 10

    decidides, valentes, conformades...

    No és gens fàcil pronunciar-les, però en ocasions com la que descrius en el teu bell relat, són necessàries. Felicitats!

  • silvia_peratallada | 17-08-2009

    MIRA, has perdut
    els desitjos somniats entre mirades d'amor

    SALTA, no és cap pou
    tansols el pas del temps que t'acompanya

    FUIG, darrera teu
    una porta mig oberta et farà creure que m'oblides

    CORRE, encara pots
    seduir la nit, i que et torni a somniar.


    no sé perquè, però m'ha vingut aquest poema al cap al llegir el teu...
    què dur, no???

    Salta!!!

  • Paraules sense esperança,[Ofensiu]

    punyents i sinceres. A vegades és millor no allargar l'agonia del rebuig, però costa d'acceptar l'allunyament.



    Preciosa fotografia la de la teva biografia!

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de Nyanga

Nyanga

45 Relats

225 Comentaris

63113 Lectures

Valoració de l'autor: 9.86

Biografia:
Els coneguts diuen de mi que sempre estic feliç i amb un somriure als llavis, els que em coneixen saben que no sempre somric... només aquells que m'estimen de debó m'han vist plorar.

*
*
*

Gràcies a tots els que passeu intencionadament o no pels meus relats i gràcies encara més a aquells que gasteu una miqueta de temps en comentar-los....M'ajuda molt saber les vostres opinions per millorar!