Estel de dia

Un relat de: Alorma

Qui ha dit que les grans persones han de tenir renom?
Qui diu que per ser bo cal fer grans accions?

Jo conec una persona, no en se el seu nom ni la seva adreça ni quin color de pell té, de fet ben poques coses en sé d'ella, pero tot i aixo en tinc prou per saber que és una bona persona.

Una noia que cada setmana una dererra l'alter ens espera els dissabtes a les 20:30H del vespre a la web del 3xl.net per xerrar una estona, comentar els nostres problemas, que segur a ella no l'importen gens ni mica, pero els escolta i pot ser que ella en tingui de més grossos pero no els explica, sempre esta atent al que li diem.

Fa que durant aquella hora poguem distreurens de les preocupacions que ens molesten i xerrar ab companya seva i de molta altre gent sobre tot, parlem de qualsevol tema, ja siguin els llibres, els cotxes o l'amor, ella s'aplica a tot!

Amb el seu humor q mai s'acaba, i els seus consells ens ajuda estar una mica millor amb nosaltres mateixos quan s'acaba.

Gracies estel_dedia, de part d'un gran company, xatejador pero sobretot, si tu ho vols, amic teu.

Per sempre, ada(berny pels amics...)

PS: No pregunteu per la ultima frase siusplau no l'entendreu... jeje

Comentaris

  • Quina amiga més excepcional![Ofensiu]
    llu6na6 | 05-10-2005 | Valoració: 10

    Quina sort tens de trobar una persona així!

    Quina descripció més bella d'aquesta persona que escolta i es manté en les ombres sense demanar res.

    Avui costa, de vegades, de trobar tanta generositat...No, no és cert. Jo n'hi he trobat , i molta, aquí, a RC i n'estic molt agraïda.

    bbpp18 segur que tu també saps ser bon amic ja que ho saps valorar tan bé com ens expliques.

    Gràcies pel teu relat. Una abraçada i segueix, segueix, segueix!