És una qüestió de vida o mort

Un relat de: crusoe
És una qüestió de covardia. És una qüestió de vida o mort. Jo tot sol m`he extraviat dins del meu llit. Tractaré de trobar el desllorigador, la sortida.

Ara mateix, estic gronxant-me, vacil•lant d`una banda a l`altra, penjat a l`inrevés d`un fil des de la temerària alçada del meu llit: que són quatre pams.

És graciós, podria caure, però aquesta fatalitat no passaria d`un ensurt propi d`un beneit. La vida no m`ha tractat com jo hauria desitjat.

Però aquesta injustícia m`agrada i m`ha fet just l`home que jo sóc. Per la mateixa raó no puc comprendre com un home pot dormir en un llit embotit d`aigua i amb un folre color taronja.

Crec en les mosques; si una mosca dibuixa un vol capriciós, ho interpreto com un mal auguri.

Hauria de tallar-me les ungles, perquè esgarrapo el terra i el faig malbé.

Les quatre potes del llit són els quatre pilars que erigeixen la meva covardia.

I per a acabar d`adobar-ho tot s`han consumit les piles de la ràdio.

Comentaris

  • Pura realitat[Ofensiu]
    magalo | 10-09-2011

    Dissecciones un moment, una vivencia i en surten unes paraules franques, fresques, reals, com ho és la vida.

    gràcies també pel comentari que em fas a "la pell que duc damunt".

    petons
    Marta