Erotisme

Un relat de: anarfent

Erotisme.

Es veu que l'erotisme va néixer de la necessitat que tenien les femelles de l'era prehistòrica de mantenir als mascles a prop d'elles.
Abans les femelles tenien un cel mensual (lunar), això apropava als mascles només durant el període en que podien copular amb elles.
Els hi era més fàcil tirar endavant amb la prole quan hi eren ells.
Com fer-ho per què treballessin en equip?
La solució va venir quan se'ls hi va allargar el període de disponibilitat sexual.
Sempre estaven fisiològicament preparades per copular, ho volien.
Podien atraure el mascle, ser (fer-se) les més desitjables i poder triar-lo.
Es podien imaginar, se'n adonaven aquella "gent" que es produïa un canvi tant profund en la seva societat?
Evidentment no.
Aquests primers homínids varen començar a gaudir de l'atracció eròtica.
Crec que ens fixem en una persona, primer de tot, per com sentim el seu erotisme.
Intentem agradar a tothom, especialment a qui ens interessa.
Som eròtics.
M'agrada sentir-me (sentir-te) eròtic (eròtica).
M'agrada si em sents eròtic.
Però, a vegades, em fa vergonya respondre al teu, d'erotisme.
Com ets, et mous, respires, com t'estimes, la teva olor, la veu, cabell....imagino el teu gust.
Si em permets respondre a l'erotisme que et sento, doncs que el meu cos es dispara, ja no em respecta, m'exigeix.
M'agrada el que t'intueixo, t'imagino, m'ensenyo, floreixo, et xuclo.
La meva ment, pobreta, mediocre, s'afanya a seguir-me.
No m'atrapa.
Intenta castrar el cos perquè no em (li) provoqui problemes, però no vull, no vull però ho permeto.
A algú no m'hi hauria de resistir.
L'erotisme és arreu.
M'atraus.
Això dificulta focalitzar-lo.
Fidelitat.
Amor.
Seguretat.
Gelosia.
Al cap i a la fi, narcisisme.

Comentaris

  • Quin final![Ofensiu]
    angie | 26-06-2006

    Quan acabes de llegir el relat te n'adones, potser avergonyit, del fet que l'erotisme necessita de narcisisme, de creure que se n'és posseïdor d'ell...

    M'ha fet reflexionar aquest relat, ja l'havia llegit, però avui he aprofitat el teu correu per tornar-hi i dir-te que m'ha agradat més en la segona lectura.

    petons (sense erotisme, jeje)

    angie

l´Autor

anarfent

20 Relats

49 Comentaris

26351 Lectures

Valoració de l'autor: 9.20

Biografia:

R en Cadena

"angie em va encadenar i jo he passat la cadena a manel, a Nurai i a Xisca Riera Ballester"

(fes clic a la imatge i descobreix què és "R en Cadena")