Enyor i mancança

Un relat de: La flama de l'oest

No estic bé, avui ja he vessat les primeres llàgrimes del terrible enyor.
Quan la foscor, farta de mostrar pietat per la llum, ha entrat a la meva cambra privant-me de qualsevol insignificant alè de mancança. Es quan ho he notat. Quan la nit és freda, i podem sentir els plors de la pluja, demanant entrar a embolcallar-nos, amb la seva humida olor. És quan he sortit fora, que les meves pròpies llàgrimes s'han confós amb les caigudes del cel.
Enyorança, un buit que va creixent i no te pressa per aturar-se a pensar.
I torno a dir que no estic bé.
Solitària, hem vaig endinsar en la tímida nit de boira espessa, intentant trobar ajuda pel meu cor que decau.
Quan l'ànima ja vola a un lloc millor, tot buscant la felicitat no valorada anteriorment, és quan no aconsegueixes trobar realment quelcom que et faci respirar de nou.
Es quan notes la boca seca, i necessites veure, però no pots, perquè hi ha quelcom que impedeix que ho facis.
Quan estàs a un pas del terrible final i ni tan sols t'adones que la corda està trencada, i que ja no hi ha sortida possible.
Quan estàs tan a prop de la persona estimada, i no pots tocar un centímetre de la seva llisa i suau pell, que tan anheles acariciar. Es això la mancança? Potser és l'odi a tot el que ens envolta, que ens fa reaccionar de diverses maneres, de diferents punts de vista per poder interpretar les emocions dels demés.
Es per això que dic que no estic bé, perquè per més que faci, l'enyorança de tenir-te aquí i la mancança dels teus ulls, fan que els meus pensaments s'envagin cel amunt, i que no tornin mai més.

Comentaris

  • per la meva estrella[Ofensiu]
    jomateixa | 15-05-2005 | Valoració: 10

    i es que encara recordo el dia que l'escribies... el teu malestar interior... me'l vaig llegir...i ara me l'he tornat a rellegir i he sentit l'enyorança del teu ser..
    mai deixis de ser tan especial...

    Petons!

    P.D: saps qui sóc, oi?

  • m´omples...[Ofensiu]
    Capdelin | 17-03-2005

    de comentaris, de frases carinyoses i generoses, m´animes, em felicites... una i mil vegades... i jo no et puc correspondre perquè només tens tres relats...
    i jo voldria que seguissis escribint per llegir-te i omplir-te també de comentaris i de felicitacions...
    gràcies per llegir-me... gràcies per TOT!!!!
    ets meravellosa!!!!
    ptons i una abraçada!

  • Gràcies[Ofensiu]
    Nirvana | 12-03-2005

    Hola Mari, com estas? espero que molt be, gràcies per comentar! Quan tingui temsp t'hen comento els teus!


    Petons i abraçades

  • Magnifik![Ofensiu]
    M@ri | 12-03-2005 | Valoració: 10

    Un text genial, m'ha agradat moltissim llegir alguna cosa teva...d veritat, la lectura m'ha enganxat molt, i està molt ben escrit...felicitats reina...

    Tu i jo, ja ens coneixem...si?

    espero rebre noticies de tu aviat....

  • quin èxit![Ofensiu]
    Capdelin | 07-03-2005

    acabes d´entrar i ja triomfes... fantàstic! és la millor manera que t´animis a escriure més... gràcies pels teus comentaris... tal com ja t´he dit més avall... esperaré els teus propers relats amb ganes de llegir-te de nou... i si em necessites per alguna cosa doncs ja ho saps... Capdelin@hotmail.com ànims... que l´escriure és una bona teràpia per treure de dins sentiments i paranoies... jo també escric el que em passa pel cap i no elaboro gaire els poemes... aquest és el meu defecte... tal com surten i ja està... sense retocar-los ni dedicar-los gaire temps...
    una abraçada de nou...

  • Gràcies[Ofensiu]
    La flama de l'oest | 07-03-2005

    Moltes gràcies, m'alergo que us agradi!
    Prometo n tardar gaire n posar el proxim.


    Petons i abraçades

  • Intenta...[Ofensiu]
    cabopolonio | 07-03-2005 | Valoració: 9

    Jo de tu...per experiència propia...intentaria connectar-me amb mi mateixa i trobar la pau i la felicitat en tu mateixa , no deixis que ningú tingui el poder de fer-te trontollar.Et desitjo que aquest enyor i mancança es converteixin en alegria i plenitud.un petonàs!

  • uauauau!!!!![Ofensiu]
    Capdelin | 07-03-2005 | Valoració: 10

    quin relat! i dius que és el primer... i que t´ha passat així pel cap... doncs hauries de seguir escribint, perquè el que et passa pel cap és or de tots els quilats, poesia pura... m´ha agradat moltíssim...
    has jugat només amb dos conceptes, l´enyorança i la mancança que produeix aquesta enyorança, aquesta melangia que ens crema per dins... tens unes mans de seda per usar les paraules i expressions belles i adequades per vestit el teu escrit... que et deixa ple de riquesa poètica i et toca l´ànima dels sentiments...
    enyorar allò que per timidesa potser no s´aconsegueix... i mancança d´allò que t´omple de desig... perfecte!!!
    espero que aviat em proporcionis un altre plat exquisit de la teva imaginació... per assaborir a fons el plaer de la literatura...
    petons i abraçades... d´un nou fan teu!!!

  • Sí...[Ofensiu]
    BlauFosc | 06-03-2005

    Sí, la mancança és això. I qualsevol paraula que pugui jo afegir hi estarà de més, perque tú ja l'has dibuixat, traçat, amb delicada nitidesa.

    Gràcies per saber escriure així. Et seguiré llegint.

Valoració mitja: 9.75

l´Autor

Foto de perfil de La flama de l'oest

La flama de l'oest

17 Relats

112 Comentaris

52388 Lectures

Valoració de l'autor: 9.67

Biografia:
De les cendres del foc serà despertada, una llum de la foscor brollarà, tornarà allò que va ser trencat, forçada per els troços d'ànima.