entre guerra ...

Un relat de: bruixeta_lila

silenci, crit i temor..

" i vax sentir por.. una terrible por que m'embastia contra el terror de descobrir una cruel i dura realitat, els meus ulls contemplaven palidament una escena darrera una altre, jocs de colors ballaven en l'aire, el fum perseguia la poca claredat que quedava.. els sorolls.. els crits i els plors construïen una llarga melodia.. interminable. El fred, el dolor i la ràbia jugaven a amagar-se entre tanta runa, mentre la por s'apoderava de tots nosaltres.. La mort trucava a les portes.. ja eren aquí.
L'esperança fugí, els somnis.. les il·luisons s'ofegaren en un mar de pols i fum, el plor s'esmunyí.. la rabia va desapareixer.. sols ens quedá una mirada entre ell i jo..
Aquí s'acababa.. no tinguerem mai temps per nosaltres, mai ens demostrarem tot allò que ens cremava per dins, i en aquell moment, just abans de morir, sols ens quedà per compartir, un petó, una abraçada.. i aquelles paraules..."

Comentaris

  • El dolor[Ofensiu]
    martaplanet | 26-03-2007 | Valoració: 8

    M'agrada com escrius perquè t'expreses molt bé i a més a més tens molt clar el que vols escriure.

    Quan estimes a algú i no li dius, o en aquest cas no pots dir-li a temps, et sents molt malament.

    M'ha agradat molt. besus ;)

    JUPY