Encaixem per art de màgia

Un relat de: Sempre
A vegades, trobes el calor i la confiança que necessites en la persona que menys t'esperes. Aquells que sí, et saluden quan passes pel carrer, amb qui un dia pots anar a sopar, amb qui pots criticar i opinar sobre qualsevol persona i qualsevol cosa.. i un dia, sense adonar-te'n els estàs explicant de tu, com ets realment tu per dins, què vols, qui ets i cap on vas. I ells t'arriben a conèixer més que a tu mateixa. I tot, sense adonar-te'n.
És llavors quan t'adones que has construít una vertadera amistat amb aquesta persona, així, sense adonar-te'n! Sense saber-ho, ho sap tot de tu, i tu tot d'ell.
Sense adonar-te'n aquesta persona et fa costat en tots els mals moments, et fa somriure i t'ajuda a superar allò que per tu sembla difícil.. i sense adonar-te'n tens un amic, un amic de veritat a la teva vida.
Un d'aquells amics que realment és important..que realment saps que no perdràs i que, sense saber per què, s'ha quedat immòbil al fons del teu cor.
És tan curiós com el puzzle de la vida ens ensenya a encaixar unes peces amb les altres... que a vegades, ni tansols la nostra lògica ens ensenya on va cada peça, ho descobrim quan les veiem totes al seu lloc.

Comentaris

  • Un art atzarós[Ofensiu]
    Unaquimera | 08-01-2011

    T’he descobert per casualitat... encara que potser podriem dir-ne també “per art de màgia”
    Crec que, d’alguna manera, ens referim a les mateixes coses quan diem atzar, casualitat, coincidència, sort, ...

    Jo no sé si a tu t’agrada fer puzzles ( t’agrada? ) però de vegades trobes la peça qe et fa falta per pura màgia, mentre que altres vegades la busques i la tornes a buscar i resta amagada, i t’impedeix continuar amb la teva composació...
    El mateix passa amb moltes altres coses a la vida, em sembla a mi, com els amics, la feina, l’amor fins i tot.
    Cal comptar amb la sort o la mala fortuna com a factor important... o amb la màgia, com dius tu. Estàs d’acord?

    Mentre espero la teva opinió, t’envio una abraçada per celebrar la descoberta d’avui,
    Unaquimera

  • m'ha agradat[Ofensiu]
    Flordolça | 05-01-2011 | Valoració: 9

    m'ha agradat molt aquesta forma d'expresar la vertadera amistat.

  • bonica reflexió[Ofensiu]
    joandemataro | 04-01-2011 | Valoració: 10

    sobre l'amistat verdadera, com ben dius, són poques les persones en qui realment podem confiar
    una salutació des de mataró
    joan