En diem "amor"

Un relat de: Sempre
I jo em segueixo preguntant per què la vida real no pot ser com a les pel•lícules. Estic en un punt clau a la meva vida, un punt on em pregunto si l’amor existeix. Sempre he cregut en les princeses, sempre he volgut crear-ne històries i ho he fet més d’un cop. Ara em demano si tot allò que vaig viure va ser real o era un simple producte de la meva imaginació. Què és enamorar-se? Ho vivim realment o només ens ho imaginem? Diuen que l’amor de veritat dura per sempre. No hi crec. El que jo creia amor ara són records immillorables. Però si realment era amor... hauria d’haver durat per sempre. No, l’amor no existeix. Podem ser romàntics, podem dir coses boniques i podem fer-nos feliços creient en contes de princeses; però en el fons, tot això només són imaginacions nostres. És el que dóna color a la vida i per això ho necessitem; però en realitat és tot una gran mentida.

Comentaris

  • o sí![Ofensiu]
    Sempre | 09-10-2011

    Quan tenia 16 anys jo també tenia nòvio. Sé perfectament com et sents i és molt possible que això que tens amb aquest noi duri per sempre. Però t'asseguro que no se sap mai. Jo vaig estar més de 4 anys amb el que representava l'"amor de la meva vida". Però es va acabar. Totes les ganes que tenia de veure'l i d'estar amb ell, es van esfumar a poc a poc, sense saber el per què. Això em va fer adonar que tot s'acaba. Que l'amor potser existeix, però s'acaba encara que l'alimentis. Llavors, jo penso que el més important és encaixar i complementar-te amb la "persona ideal". En el fons, l'amor només és el principi.