Ell és així...

Un relat de: Hester
Arriba sense avisar, quan menys l’espero. M’incomoda aquesta seva manera de presentar-se: m’obliga a deixar-ho tot, a dedicar-li tota la meva atenció, a convertir-me en la seva esclava. I el que més em mortifica és que ho acaba aconseguint! És poderós, és dominant i només de sentir-lo m’anul•lo, em rendeixo als seus propòsits... i és llavors que em posseeix. Algunes vagades ho fa lentament, amb una incursió pausada però ardent. Em vénen ganes de resistir-m’hi però, anhelo tant aquell plaer final, que el deixo fer. Altres vagades és impetuós i punyent i, sense adonar-me’n, el delit ja m’envaeix i em fa gran i capaç de qualsevol cosa, sense importar el grau de moralitat ni les dramàtiques conseqüències. I just en aquest moment de culminació on no hi té cabuda cap altre sentiment: m’abandona, ell és així. I jo em sento miserable per haver-lo rebut i conscient que, al seu costat, només hi trobaré dolor.
Com t’odio ODI, com t’odio!

Comentaris

  • Gràcies!!!![Ofensiu]
    Hester | 20-03-2012

    Moltes gràcies pels vostres comentaris!!!
    No sabeu com m’heu animat a seguir escrivint!
    Una abraçada des de l’Empordà.
    Esther.

  • Acceptació fatal[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 17-03-2012 | Valoració: 10

    És un gran relat, saps? La teva prosa és molt rica, molt ben estructurada. I el que dius fa posar els pels de punta. L'amor i l'odi són tan propers! Has fet una gran descripció psicològica del protagonista indirecte i, alhora, una altra de la protagonista directa. Tot plegat, un gran relat! Una abraçada.

    Aleix

  • `La pssessió del senyor odi[Ofensiu]
    Illadestany | 17-03-2012 | Valoració: 10

    És l'odi, el que es va apoderant de la protagonista, oi? La va fent seva, fins que l'abandona abans de la culminació final, que seria...?
    Bentrobat, Hester
    Illadestany

  • has fet un bon escrit...[Ofensiu]
    joandemataro | 16-03-2012 | Valoració: 10

    que es mou en aquesta línia perillosa i desconcertant on s'uneixen l'odi i la passió...

    bon relat!

    salutacions mataronines
    joan

Valoració mitja: 10