El text que ve a continuació, és el que et dirà qui és l'única persona en aquest món que és capaç d'estimar-te de veritat, sense enganys, ni mentides, ni falsedats

Un relat de: plouifasol

Tu mateix(a).

Creu-me, per molt que els altres et diguin o et deixin de dir, realment tu ets qui et pot arribar a estimar-te més en aquest món.

Cuida't, i estima't, no et deixis influir pels altres i, sobretot, creu en tu.

Comentaris

  • es veritat[Ofensiu]
    diegoeldrac | 24-04-2007 | Valoració: 8

    tens rao, pero per arribar a fer aixo thas de coneixer molt be a tu mateix i thas d'haver odiat molt per arribar a estimar-te.

  • El relat més encertat és...[Ofensiu]
    Roserdeljardi | 18-04-2007 | Valoració: 10

    aquest, sense dubte!

  • Brutal![Ofensiu]
    Azalea | 18-04-2007 | Valoració: 9

    m'ha agradat molt! és molt inesperat i original, a part de que apropes molt el relat al lector, dirigint-te directament a ell/a. L'hauria de llegir tothom, ja que té tota la raó. La inseguretat en una mateixa molt sovint és la que ens fa jugar males passades... cal creure en un mateix, aprendre a estimar-se i a valorar-se...

  • Plasplas.gif[Ofensiu]
    Ishbb | 14-03-2007 | Valoració: 10

    Deixa'm donar-te la raó un cop més.

    Com podem pretendre que algú altre es estimi, si som incapaços de fer-ho nosaltres mateixos?

    Ma mare és psicologa i m'explica que constantment rep casos la solució dels quals radica en l'autoestima. Potser per això aprecio les persones que en tenen.

    Per cert, - "Cuida't, i estima't, no et deixis influir pels altres i, sobretot, creu en tu" - Jo no ho hagués dit millor!

    Salut Sra. Marta!

  • Bon consell[Ofensiu]
    Roget | 13-03-2007

    Els demés, mésprompte, més tard o mai, qui sap, poden arribar a fer-te mal... persones a les qui has estimat... coses que pasen...

    Un mateix mai no es ferirà

Valoració mitja: 8.8