El genèric... Quina merda!

Un relat de: jos monts


No ...no va de medicaments.

Si...si...si senyors: quina merda tot plegat.
En aquest món, i més el meu, que és insignificant, està ple de m...
Àdhuc alguna m... és utilitària, fa servei per a poder adobar els camps de conreu. Jo no vull parlar d'aquesta , sinó d'aquella que no es veu però si que hi és, i tot i estar disfressada... si...si... també fa una mica de pudor.

Qui no ha dit mai: Vaja quina m..! referint-se a qualsevol esdeveniment inoportú que li hagi succeït en aquell moment.

M'explicaré:

La majoria de la gent en llocs com botigues, restaurants, serveis públics, o en la desconeixença del seu interlocutor, etc., procurem ser una mica educats, guardar sempre el nostre estatus de Sr/a. fent ressaltar un mínim d'educació, donant sempre la raó a l'altre, si cal combregant amb rodes de molí per a quedar bé. Vaja m... quina hipocresia!

També solem amagar l'esperit de contradicció tot donant-li la raó a aquell venedor que ens ven gat per llebre, i fins i tot comprem allò que no volíem, no hem sabut fer prevaldre la nostra idiosincràsia. Quina m...

Perquè ha de prevaldre atendre el client que truca per tlf. si ens estàn atenent a nosaltres? I què fem? No dir res... No fer valdre els nostres drets: "Covardia", diria jo.

Dues m... Una, per a un mateix, per no protestar i no dir res, i la segona , un cop som al carrer i diem: Quina m... M'ha fet perdre mitja hora!

Podria seguir i seguir amb molts més exemples, però algú pot dir : Quina m. de relat!

Passo.

Un altre dia puc seguir ... i...perquè no?... Passo del que em puguin dir.

A mi m'ha agradat escriure'l, i tu ets lliure de llegir-lo.

De totes maneres gràcies... "quina merda".
Jos Monts -13/9/08
--------------------------

Comentaris

  • hauries de continuar escrivint Josep

  • indefinida | 18-11-2009

    La vida és una bona merda i dir-ho en veu alta, potser ajuda, si més no, desfuga!


    Salut!

  • La vida,[Ofensiu]
    Nonna_Carme | 18-11-2009

    malauradament, ens proporciona massa ocasions perquè aquesta expressió ens surti de dins i amb una bona dosi de ràbia.
    Molt cert i molt sincer el teu relat , jos monts.
    Gràcies .
    Nonna_carme

  • HOLA cromelnordic. JA SE QUE ESCRIUS MÉS BÉ QUE JO. [Ofensiu]
    jos monts | 30-09-2008


    PERÒ JO NO VOLDRIA TENIR LA PEDENTERIA QUE TENS TU.
    . . . . . . . . . . . . . .
    . . . . . . . . . . . . . . .