El Dilema d'en Jan

Un relat de: Jannn
En Jan era un home de mitjana edat però estava molt trist, des de petit que no encaixava a cap lloc, la seva manera de pensar i expressar-se no era compresa per això va decidir estudiar comunicació en tots els àmbits que li fossin possibles però només va servir per distanciar-se més de la societat, el missatge que ell volia transmetre era la llibertat i què junts tot és possible i que els opressors són menys i ens tenen més por ells a nosaltres que nosaltres a ells però l'únic que va aconseguir va ser mes distancia, s'en donava conte que molts artistes tambe proclamaven el mateix missatge que ell, clar d'algun lloc ho havia après, pero pocs passaven a l'acció i els que ho feien eren corromputs per els diners, per una posició social o la popularitat.El Dilema era sempre el mateix, tirar la tovallola o seguir amb els prefectes d'Honradesa, Honestedat i Honor com més gran es feia mes s'adonava que ja era part d'ell que no podia rectificar, ja no podia ser roí ni menyspreable per molt que s'ho proposes, seguir la corrent, no sàvia com fer-ho ell sempre havia anat al seu corrent per molt que el titllaven d'anar contracorrent, un exemple de la poca visió de la societat " caminante no hay camino sino estelas en la mar"Avui en dia en Jan cada dia te més assumit el seu destí per això surt al carrer amb un somriure per ajudar a qui vol ser ajudat, per escoltar a qui vol parlar i parlar amb qui vol escoltar.

Jannn

Comentaris

  • Autenticitat[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 21-12-2023

    Un relat que parla de la integritat d'una persona, malgrat els dubtes i les incerteses que comporta la conducta d'una societat que sol viure en una mena de disfressa permanent.

    Molt bon relat Jannn.

    Benvingut a R.C i molt bones festes.

    Rosa.

  • Benvinguda/t[Ofensiu]

    Et donem la benvinguda a Relats en Català.

    Aquesta pàgina és per publicar d'una manera lliure i personal aquells escrits que vulguis compartir obertament.

    Et convidem a visitar el fòrum quan tinguis dubtes, sempre hi haurà un/a relataire disposada/t a aclarir-los. I el fòrum és una eina per enfortir els lligams entre autors de les diferents parts de la parla catalana, i de fora també, on podràs participar en els diversos reptes literaris que es plantegen, poètics o de ficció.

    Estàs entre amigues i amics!

    No deixis de publicar més relats, assajos, poesia… i gaudeix de la navegació!

    Associació de Relataires en Català

l´Autor

Jannn

1 Relats

2 Comentaris

116 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Últims relats de l'autor