El camí de Ghajas

Un relat de: nadàlia
Desde una foscor de misteri, neix la guerra. Que destrosa els mons i mata a tot que s`hi es posa. Desde el mon de Egipte neix Ghajas, li deien la patró de egipte, que es propusar destruir alllo que diuen guerra. Amb sis camells i dos guardies agafar el camí d'Athar i lluita pel seu traspas a la religió del vudú. Cada animal que menjaven, cada gana que trobaven. Desde un camell que orinava al camí. Només quedaven tres camells.

Comentaris

  • Es un relat d'experiència [Ofensiu]
    Rafaelmolero | 22-01-2013 | Valoració: 8

    Està molt bé, saps fer un xicotet relat amb molt dedicació, l'únic que trobe és que té
    algunes faltes d'ortografia, encar així és un relat bé. Saluts, Rafael Molero Cruz.

l´Autor

nadàlia

46 Relats

86 Comentaris

45491 Lectures

Valoració de l'autor: 9.77

Biografia:
Persona a qui entre d'altres coses, li agrada escriure, tinc publicada una novel.la eròtica "L'emprovador de senyores" del 2003, de l'editorial Abadia...fa temps que assajo poemes i relats i em deixo anar amb la imaginació i les vivències com a fogar de nous temes.
Escriure, escriure , per foragitar esculls i viure el moment present.
Tinc , també, tres flors a casa, que perfumen l'estela del camí.
Una forta abraçada i moltes lectures, que n'hi ha per donar i per vendre!
La vida? neix també al secà i entre les pedres,la vida empeny la vida, fem-ho senzill!