Dins meu

Un relat de: AVERROIS

Estava cansat, havia tingut un dia una mica escabrós i no desitjava res més que anar-me'n a dormir. Després de dutxar-me, com que feia molta calor em vaig estirar a sobre el llit només amb calçotets, sé que hi ha molta gent que dorm en "pilotes", però a mi no m'agrada tenir-ho tot al aire i de qualsevol manera.
Vaig tenir un primer son i llavors va ser quan ella em va despertar. Acabava d'entrar a les fosques a l'habitació i tan sols la claror que venia de la finestra em deixava veure les seves corbes tan ben proporcionades. Va obrir la cambra de bany, va encendre la llum, va entrar i va deixar la porta mig ajustada. Al altra banda estava ella i la podia veure. Portava una bata curta cordada per davant i de mica en mica se la va anar descordant. Primer vaig poder veure els seus sostens negres, que encara ressaltaven més els seus voluminosos pits, després a mida que s'anava descordant la bata anava contemplant el seu cos, fins que se la va treure i vaig poder veure que portava aquell tanga negra tan petit que em feia perdre el cap. Jo estava de boca terrosa i notava que l'excitació m'anava en augment. Si m'aixecava i anava a la cambra de bany hi hauria guerra, però aquell espectacle era massa bo per perdre-me'l. Poc a poc es va treure els sostens i va deixar veure els seus pits. Els seus mugrons per culpa del canvi de temperatura estaven erectes i feien que els seus pits es mantinguessin encara més rígids si es que podia ser. Llavors va tancar la llum, com que jo estava travessat al llit vaig pensar que em diria que li deixés lloc, però no va ser així, es va acostar i va seure a l'alçada de la meva cintura. Suaument em va començar a fer petons per l'esquena i amb les seus cabells em feia pessigolles. Va anar pujant fins arribar al meu coll i va continuar fins a la meva orella dreta, tot mossegant-la suaument. Per un moment em van donar ganes de girar-me i de besar-la, però em vaig esperar a veure que es el que passava. Va continuar besant-me el coll i després em va mossegar suaument la orella esquerra, mentre els seus pits relliscaven poc a poc per la meva espatlla. Sense pressa va anar baixant per l'esquena altre cop i quan va arribar a on començaven els calçotets me'ls va començar a treure mentre m'anava besant primer les natges, després les cuixes, les cames i per últim, mentre me'ls acabava de treure em va fer girar tot besant-me els dits del peu. Va ser una sensació estranya i encara més quan va començar a llepar-me el dit gros i després se'l va ficar a la boca. Em va recorre un calfred per tot el cos i em va fer escapar un sospir. No sabia el que podria aguantar sense agafar-la i fer-la meva, però ella va anar pujant per les meves cames tot besant-me, fins arribar a on la meva excitació ja estava al màxim. Però per sorpresa meva no es va aturar sinó que va seguir pujant per la meva panxa fins besar-me els pits. Llavors va continuar i ens vam fondre en un bes humit i calent. Sentia la seva zona púbica fent pressió sobre el meu membre, tot movent-se lleugerament. La tensió estava al màxim, quan de cop la vaig agafar i la vaig posar a sota meu. Vaig treure un parell de mocadors que tenia a la tauleta de nit i tot besant-la li vaig lligar els canells als barrots de la capçalera. La llum que entrava per la finestra tan sols em deixava veure el seu somriure. De mica en mica vaig anar besant els seus llavis, les seves orelles, el seu coll, vaig baixar tastant amb la llengua els seus mugrons. Les meves mans els hi acariciaven, mentre els meus llavis continuaven baixant cap el melic fins arribar a on començava el seu petit tanga negre. Vaig passar els dits per entre la pell i la roba del tanga fins arribar al entrecuix, mentre sentia els petits gemecs que sortien de la seva boca. De sobte d'una estrebada li vaig arrancar el tanga. Ella es va sorprendre tot deixant escapar un petit gemec. Li vaig separar una mica les cames i vaig anar baixant tot besant-li la cintura, per la part interna de la cuixa i quan vaig arribar al genoll, vaig canviar de cama i vaig anar pujant per la part interior de l'altre cuixa, mentre anava sentint com els petits gemecs cada cop eren més freqüents. Quan estava apunt d'arribar-hi vaig continuar amb el melic i pujant poc a poc ens vam fondre en un de sol. L'excitació havia arribat al màxim i els nostres cossos compassats cada cop portaven un ritme més elevat fins que vaig sentir que entre gemecs em deia, "Vull que sempre estiguis dins meu", cosa que em va excitar encara més si això podia ser, però ho va continuar dient, "Dins meu", "Dins meu", i vaig notar una cosa molt estranya, no em podia separar d'ella, la meva pelvis estava enganxada literalment a la seva, de mica en mica semblava com si m'enfonsés dins del seu cos, com si m'estigués engolint. Llavors quan vaig sentir el seu riure fantasmal i vaig veure que els seus ulls es tornaven vermells, va ser quan de sobte em vaig despertar. Estava suat, vaig encendre el llum, al meu costat no hi havia ningú. Vaig mirar l'hora, tan sols havien passat vint minuts de quan me'n havia anat a dormir. Em vaig relaxar, vaig tancar el llum i de boca terrosa com abans vaig intentar dormir.
Va ser llavors quan ella va entrar a les fosques a l'habitació per no despertar-me, va encendre la llum de la cambra de bany i va deixar la porta mig ajustada......


Comentaris

  • mmm, Averrois[Ofensiu]
    gypsy | 10-02-2007 | Valoració: 10

    quina meravella de relat.
    Que ben escrit. I el teu protagonista, un home pacient i tranquil amb recursos a punt (el parell de mocadors a mà, m'ha fet riure).

    Llàstima que hagi estat un somni, jejeje, però després ho arregles i ella entra a la cambra...

    Una abraçada enormee!!!

    gypsy

  • Molt ben escrit.[Ofensiu]
    Jere Soler G | 18-04-2006

    Elegant i realista descripció de la màgia sexual... que acaba amb la sorpresa de l'etern retorn, i la incògnita de si el somni es farà realitat... o si serà un altre somni, dins d'un altre somni...
    Molt ben escrit.

  • Llibre | 14-09-2005

    Ostres! M'ha agradat. I m'ha sorprés.

    Anava llegint i m'anava ficant més i més en l'erotisme que descrius (que l'he trobat encertat i delicat, minució i elegant)... però no m'esperava aquest final.

    Has creat una narració que es mou entre l'erotisme i el "terror" (sí: entre cometes... sense passar-nos). No sé... trobo que malgrat tot el text es mou en el terreny de l'erotisme, el reguts final que et deixa és el de neguit, d'intriga...

    Ben trobat.

    LLIBRE

l´Autor

Foto de perfil de AVERROIS

AVERROIS

405 Relats

932 Comentaris

370439 Lectures

Valoració de l'autor: 9.77

Biografia:
Vaig néixer a Manresa un fred Gener de fa uns quants anys i com va escriure el poeta:

Tots els records plegats
són una gota d'aigua
dins una mar immensa.
I el violí que no se sent
deu plorar alguna mort
que jo no sé.

Què la vida us sigui lleu!